مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاتازه‌هاخبر

طرح نسخه جدید خانواده چری (فونیکس) تیگو 8 در ایران ثبت شد

مدتی پیش بود که مدیران چینی شرکت مدیران خودرو و چری، از برنامه عرضه نسخه فیس لیفت خانواده فونیکس تیگو 8 در سال جدید خبر دادند.

همانطور که مستحضرید، خانواده چری تیگو 8 در بازار چین با طراحی و فیس‌های مختلفی عرضه می‌شود؛ به همین دلیل، مشخص نبود که نسخه جدید فونیکس تیگو 8 پرو مکس و پرو e پلاس، با کدام طراحی وارد بازار ایران خواهد شد.

اما ساعاتی پیش بود که اطلاعات جدیدی از نسخه جدید و فیس لیفت خانواده چری (فونیکس) تیگو 8 بدستمان رسید. براساس اطلاعات بدست آمده توسط خبرنگار پایگاه خبری چرخان، نسخه جدید خانواده تیگو 8 در مبادی رسمی ایران با طراحی متفاوتی ثبت شده است. تاکنون تصویری از نسخه تجاری شده این طراحی از تیگو 8 حتی در رسانه های چینی هم منتشر نشده است.

تصاویر نسخه‌های جدید تیگو 8 در 2 تیپ بنزینی (پرو مکس) و پلاگین هیبرید (پرو e پلاس) بدستمان رسیده است.

– نسخه بنزینی

نسخه جدید چری فونیکس تیگو 8 پرو مکس - chery fownix tiggo 8 pro max
نسخه جدید فونیکس تیگو 8 پرو مکس

باتوجه به تصویر فوق، تیگو 8 پرومکس جدید در قسمت عقب بیشترین تغییر را نسبت به قبل داشته است. چراغ‌های عقب به هم متصل شده و تاکنون، تصویر رسمی از اینگونه چراغ ها از چری منتشر نشده است. قسمت دیفیوزر هم نسبت به نسخه فعلی که در بازار ایران وجود دارد، تغییر کرده است.

در نمای بغل، طراحی رینگ‌ها عوض شده است. در قسمت جلو نیز گرافیک جلوپنچره بروزرسانی شده و طراحی دی لایت‌ها هم عوض شده و در جایگاه مهشکن قرار گرفته‌اند. باتوجه به این تغییر، احتمال دارد که گرافیک چراغ‌های اصلی جلو هم تغییر خواهد کرد.

– نسخه پلاگین هیبرید

نسخه جدید چری فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس - chery fownix tiggo 8 pro e plus

در نسخه جدید تیگو 8 پرو e پلاس، طراحی جلوپنجره با نسخه جدید بنزینی این خودرو هم متفاوت است. از تفاوت‌های ظاهری دیگر، می‌توان به قسمت دیفیوزر اشاره کرد که خبری از خروجی اگزوزها نیست.

در رابطه با طراحی داخلی نسخه‌های جدید، فعلا اطلاعاتی در اختیارمان وجود ندارد؛ اما به احتمال بسیار زیاد، با تغییراتی در داشبورد نیز روبرو خواهیم شد.

هنوز مشخص نیست که نسخه‌های جدید تیگو 8 چه زمانی در کشور چین معرفی خواهد شد؛ اما همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، طرح جدید این خودروها در کشورمان، ایران ثبت شده و تصاویر آن‌ها برای اولین بار است که از نماهای مختلف منتشر می‌شود.

نسخه جدید چری فونیکس تیگو 8 - chery fownix tiggo 8
نسخه جدید فونیکس تیگو 8

奇瑞瑞虎8 – 新奇瑞瑞虎8 – 汽车新闻 – 奇瑞瑞虎8改款

ЧЕРИ ТИГГО 8 – НОВЫЙ ЧЕРИ ТИГГО 8 – Новая машина – CHERY TIGGO 8 ФЕЙСЛИФТИНГ

YENİ CHERY TIGGO 8 – CHERY TIGGO 8 YÜZ DÜZELTME

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا