مکمل بنزین
گوناگونخبر

آیا بی‌ام‌و جدید سری 4 مشابه سری قبل است؟

اگر بخواهیم از نمای بیرونی آن قضاوت کنیم، بله همینطور است. در واقع تصاویری که بطور محرمانه از این خودرو تهیه شده‎اند، تمام اطلاعات واقعی درمورد این خودرو را نشان نمی‎دهند. استتار روی این خودرو تمام بخش‎های جلو و عقب آن را پوشانده تا ضربه‎گیر جدید و طراحی جدید چراغ‎های آن دیده نشود، اما سایر بخش‎هایی که تاکنون مشاهده شده‎اند، کاملا شبیه سری قبلی هستند.

شایعاتی نیز درمورد بروزرسانی بخش داخلی و مرکز اطلاعات و سرگرمی آن به گوش می‎رسند. البته قدرت موتور این خودرو افزایش یافته و بنابه گفته گزارشگران ما موتور سه سیلندر جدید بیامو در خارج از کشور درخودروهایی از قبیل مدل اولیه 318i مورد استفاده و توجه قرار گرفته‎اند.

BMW 4 Series

با این وجود، مدل 318i در آمریکا موجود نیست و مدل سه سیلندر سری 4 نیز در این کشور موجود نخواهد بود. در حقیقت اگر کمپانی بی ام و قصد ارائه خودرو در این کشور را داشته باشد، موتور کوچک‎تری را در خودروی دو در جدید خود تعبیه خواهد کرد. این بدان معناست که موتور مذکور 2 لیتری و چهار توربو بوده و درحال ‎حاضر 240 اسب بخار قدرت و گشتاور 255ibt  تولید می‎کند. به نفع کمپانی بی ام و است که مدل “قدیمی” خود را مدت بیشتری در بازار نگه دارد، از این لحاظ که رقبای خود را مشاهده کرده و معیارهایی برای خود تعیین کند. درحال حاضر خودروی تاپ مرسدس مدل C300 کوپه با موتور 2 لیتری چهار توربو است که 241 اسب بخار و گشتاور 273 ibt تولید می‎کند. خودروی تاپ آئودی A5 با موتور 2 لیتری چهار توربو است که 282 اسب بخار قدرت دارد.

BMW 4 Series(2)

مدل‎های M4 و 435i قدرت بیشتری خواهند داشت، اما سری 4 در عرصه فروش از آن‎ها سبقت خواهد گرفت. صرف نظر از میزان قدرت، یکی از جالبترین بروزرسانی‎های سری 4 در بخش داخلی آن خواهد بود. داخل خودروهای سری 7 همانند اتاق یک هتل لوکس به نظر می‎رسد، اما آیا بخش‎‎هایی از این طراحی در سری 4 هم بکار خواهند رفت؟

امیدواریم، زیرا تا جایی که نمای خارجی آن نشان می‎دهد تا به این لحظه تغییر چشمگیری در آن مشاهده نشده است. به این امر واقف هستیم که خودرو وسیله‎ای فلزی است و شاید مانور روی طراحی آن آنقدرها ساده نباشد، ولی به‎هرحال کمپانی بیامو باید به مشتریان خود نشان دهد که مدل “جدید” آن واقعا “جدید” است. فروش سری 4 تاکنون بسیار عالی بوده و قطعا این خودروساز آلمانی هرآنچه برای حفظ روند مناسب فروش لازم باشد را انجام خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا