مکمل بنزین
خبرداخلی

سایپا نیازهای خودرویی عراق را تامین می‌کند!

به گزارش سایپا نیوز، معاون رئیس استاندارد عراق در جریان بازدید از شرکت سایپا اظهارکرد: ایران کشور بزرگی است که توانست در مدت کوتاه در زمینههای مختلف صنعتی پیشرفتهای خوبی داشته باشد و کشور عراق که نیازمند همکاری نزدیک با کشورهای همسایه به ویژه جمهوری اسلامی ایران است از این شرایط استقبال میکند. وی بابیان این مطلب که سایپا نسبت به گذشته در ساختار کمی و کیفی تغییرات اساسی داشته است افزود: سایپا با رعایت استانداردها، از فناوریهای خوبی بهره میبرد که بیانگر رشد این مجموعه است.

وی افزود: تولیدات سایپا توانسته بازار مناسبی در کشور عراق بدست آورد که نشاندهنده استقبال مردم این کشور از خودروهای کممصرف و برخوردار از قیمتهای اقتصادی و رقابتی سایپا است. وی خاطرنشان کرد: برنامهای در دست تهیه داریم تا طبق تفاهمنامه همکاری، نسبت به داشتن شاخصهای استاندارد  جهانی با همتای ایرانی خود به یک نقطه مشترک برسیم تا مبادلات اقتصادی ایران و عراق که در شرایط فعلی بالغ  10 میلیون دلار است افزایش یابد.

al-03

معاون رئیس استاندارد عراق در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: در صورت ادامه همکاریهای دوکشور، تولیدکنندگان ایرانی بیش از گذشته نیازهای بازار عراق را شناسایی خواهند کرد و میتوانند در بخشهای مختلف صنعتی همکاری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همکاری مشترک با سایپا را افزایش خواهیم داد و اگر در زمینههای همکاری مشترک اختلافی وجود داشته باشد در کمیته استراتژیک مشترک این اختلافات را حل و در مسیر تداوم همکاریهای بیشتر حرکت خواهیم کرد.

امید ایزد پناهی

کارشناس ارشد مهندسی مکانیک ...... "اگر بعد از پارک کردن خودرو به آن نگاه دوباره نمی اندازید، خودروی اشتباهی را مالک هستید!"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا