مکمل بنزین
گوناگونخبر

کمک 2.4 میلیاردی فارادی فیوچر به رقیب چینی کمپانی تسلا !

فارادی فیوچر برای ضربه زدن به کمپانی تسلا، قراردادی به ارزش 2.4 میلیارد دلار با کمپانی الجی شیمی؛ به منظور تولید باتری‌های اختصاصی برای خودروهای خود و همچین کمپانی چینی LeEco به امضاء رسانده است.

قصد فارادی فیوچر از این معامله، کمک به کمپانی LeEco برای تولید سریع‌تر LeSEE است. LeSEE خودروی الکتریکی و سوپر اسپرت کمپانی LeEco بوده و از آن به عنوان رقیب جدی و سرسخت تسلا مدل S یاد می‌شود.

نکته مهم اینجاست که کمپانی فارادی فیوچر، بخشی از مبلغ قرارداد و درآمدهای حاصل از آن را در اختیار LeEco قرار می‌دهد. فارادی فیوچر اجازه استفاده از پلتفرم VPA را هم به کمپانی LeEco داده و بیش از 1 میلیارد دلار به طور مستقیم در اختیار LeEco  قرار داده است.

در نتیجه می‌توان گفت که سوپراسپرت LeSEE تبدیل به محصول مشترک کمپانی LeEco و فارادی فیوچر خواهد شد و در آینده خودروی LeSEE به سبد محصولات فارادی فیوچر خواهد پیوست.

تولید LeSEE یک طرح بلند پروازانه بوده و کمپانی LeEco امیدوار است که در سال، بیش از 400 هزار دستگاه از آن را به تولید برساند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا