مکمل بنزین
گوناگونخبر

کراس‌اوور سری Z؛ عضو جدید نیسان!

نزدیک به هفت سال است که سری Z کمپانی نیسان با تولید 370Z در بازار صنعت خودروسازی جهان عرض اندام می‌کند. فروش خوب سری Z کمپانی نیسان باعث شده است که گزینه‌های جدید و متفاوت سری Z به دلیل خطرپذیری بالا به تولید نرسند. یکی از گزینه‌هایی که احتمال تولید آن وجود دارد؛ نسخه کراس‌اوور سری Z نیسان بوده، که هنوز برای تولید آن تصمیم‌گیری نشده است.

2015-598782nissan-gripz-concept1

2015-598814nissan-gripz-concept1

مدیران نیسان در جریان مصاحبه‌ای که اخیرا با آنها صورت پذیرفته است؛ شایعات مربوط به تولید کراس‌اوور Z را به عنوان جایگزین و گزینه جدیدی از محصولات سری Z  تقویت کرده‌اند. در همین رابطه وقتی از آقای Paul Wilcox؛ رئیس شعبه اروپایی نیسان، سوالاتی پرسیده شد؛ با پاسخی جالب از سوی او روبرو شدیم: «سوال بسیار خوبی است؛ ولی من نمی‌توانم در این باره اظهار نظر کنم. من فکر می‌کنم نکته مهم این است که تولید این خودرو مربوط به چه بخشی از برند تجاری نیسان خواهد بود!؟ من چیزی را تکذیب نمی‌کنم؛ اما درباره محصولات آینده نیسان چیزی نمی‌گویم».

2015-598824nissan-gripz-concept1

هر چند مسئولان نیسان آشکارا تولید مدل‌های جدید سری Z را تایید نکرده‌اند؛ اما رونمایی از کانسپت Gripz در جریان نمایشگاه خودروی ژنو در سال 2015، شایعات را تایید می‌کند. تصاویری که در اینجا می‌بینید مربوط به کانسپت Gripz بوده و از آن به عنوان شاسی‌بلند سری Z نیسان و یکی از گزینه‌های جدید تولید کمپانی نیسان در آینده نه چندان دور یاد می‌شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا