مکمل بنزین
گوناگونخبر

Lynk & Co اولین شاسی‌بلند کاملا متصل جهان!

کمپانی جیلی یکی از بزرگان تولید خودرو در کشور چین محسوب می‌شود؛ اما کمتر کسی در خارج از مرزهای کشور چین نام و نشان جیلی را دیده و می‌شناسد. جیلی صاحب امتیاز برند ولوو بوده و اخیرا سرمایه‌گذاری هنگفتی برای شکستن رکورد سرعت و ساخت خودروهای سوپر‌اسپرت کرده است. این کمپانی چینی به تازگی اقدام به تاسیس یک برند تجاری جدید به نام Lynk & Co  کرده و تصاویری که پیش روی شما قرار دارد؛ اولین تصاویر از شاسی‌بلند برندLynk & Co  است.

Lynk & Co 01

Lynk & Co 01

هدف از تاسیس برند Lynk & Co  ورود جیلی به بازار ایالات‌متحده امریکا و تولید 500 هزار خودرو تا سال 2021 است. این یک آرزوی بزرگ بوده و شاید با بالابردن کیفیت و قیمت گذاری مناسب؛ کمپانی جیلی به آن دست پیدا کند. نکته جالبه توجه انتخاب یک نام عجیب و غریب برای اولین خودروی کمپانی تازه تاسیس جیلی است. نام 01 بر گرفته از دنیای دیجیتال و تکنولوژی بوده و قابلیت‌های دیجیتالی و اتصالی Lynk & Co 01 را به همگان نشان می‌دهد.

Lynk & Co 01

Lynk & Co 01

متصل بودن خودروهای Lynk & Co  به یکدیگر، چیزی فراتر از آن است که تصور  می‌کنید؛ زیرا زمانی که هنگام سرویس فنی خودروهای Lynk & Co  فرا رسد و شما از آن اطلاع نداشته و یا به آن بی توجه باشید؛ خودرو پیغامی به کمپانی ارسال کرده و بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه، خودرویی دیگر جایگزین خودروی شما شده و  پس از سرویس و حل مشکلات احتمالی دوباره برای شما ارسال خواهد شد!

Lynk & Co 01

Lynk & Co 01

خودروهای Lynk & Co به سیستمی کاملا امن و منحصر به فرد مجهز بوده و امکان نظارت از راه دور و ایجاد کلید دیجیتالی، برای استفاده دیگران از خودروی شما را مهیاء می‌کند. سیستم Lynk & Co  به شما کمک می‌کند که به راحتی خودروی خود را تمیز کرده و خرید منزلتان را انجام دهید. سیستم مذکور برای شما جای پارک و رستوان رزرو می‌کند و مانند یک مستخدم در خدمت شماست. تکنولوژی به کار گرفته شده برای ساخت Lynk & Co 01 حاصل تلاش مهندسان ولوو و سونی اریکسون است.

از هم‌اکنون خودروی Lynk & Co 01 طرفداران بسیاری پیدا کرده و دلیلی وجود ندارد که با فروش خوبی روبرو نشود!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا