مکمل بنزین
خبر

۱۰ شاسی بلند و وانت برتر ۲۰۱۷!

فروش اتومبیل‌های سنگین یعنی انواع SUV، کراس‌اوور، وانت و کامیون از سال ۲۰۰۹ دوبرابر شده است. این رشد فزاینده بدین معناست که تولید این نوع وسایل نقلیه در ایالات متحده در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به ترتیب ۵۷ و ۶۰ درصد با افزایش همراه بوده است.

ما پیشتر با اعطای جوایز ۵ کامیون برتر سال‌های ۲۰۰۱ الی ۲۰۰۸ وارد این مقوله شده‌ایم. به همان ترتیب و برخلاف ۱۰ اتومبیل برتر، جوایز برتر را برای کامیون‌ها و اتومبیل‌های SUV در نظر گرفتیم. به نظر شما کدام اتومبیل برنده این جایزه خواهد بود؟ اتومبیل‌های خارق‌العاده‌ی مورد نظر ما در ۱۰ دسته قرار می‌گیرند: وانت فول سایز، وانت متوسط، ون، و ۷ دسته‌بندی برای اتومبیل‌های SUV با در نظر گرفتن لوکس بودن اتومبیل و اندازه آن.

تنها استثنا اتومبیل‌های SUV عظیم، و عظیم و لوکس هستند. در اینجا اتومبیل‌های لوکس و غیر لوکس در یک رده رقابت می‌کنند، زیرا Chevrolet Suburban, Ford Expedition و اتومبیل‌های مشابه همگی از نظر قیمت در رده اتومبیل‌های لوکس قرار می‌گیرند. برای اثبات حسن نیت خود به  GMC Yukon XL اشاره می‌کنیم که گرانتر از Mercedes-Benz GLS450 است.

قوانین بسیار ساده هستند. هر اتومبیل به روز شده‌ با قیمتی کمتر از ۸۰۰۰۰ دلار برای یک هفته ارزیابی خوانده می‌شود و بعد از اعلام ارا با اتومبیل‌هایی که در مراحل قبل اتومبیل برنده اعلام شده‌اند رقابت خواهند کرد. سه عامل تعیین کننده برنده‌ی نهایی از این قرار هستند: قیمت اتومبیل، لذت رانندگی با اتومبیل مورد نظر، و اجرای ماموریت تعیین شده برای اتومبیل.

 

برندگان از این قرار هستند:

Kia Soul Subcompact SUV

۱

 BMW X1 Subcompact Luxury SUV

۲

 Honda CR-V Compact SUV

۳

 Porsche Macan Compact Luxury SUV

۴

 Mazda CX-9 Mid-Size SUV

۵

 Audi Q7 Mid-Size Luxury SUV

۶

Mercedes-Benz GLS450 Large SUV

۷

Honda Ridgeline Mid-Size Pickup

۸

Ford F-150 / F-150 Full-Size Pickup

۹

Chrysler Pacifica Van

۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا