مکمل بنزین
گوناگونخبر

قیمت گزاف آستون‌مارتین فرسوده

آستون‌مارتین فرسوده‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید به مدت ۵۰ سال در جنگلی رها شده بود و رفته رفته در برگ‌های درختان این جنگل دفن و پوسیده می‌شد، اما حالا این ماشین رها شده جنگلی به فروش گذاشته شده است.
با چرخان همراه باشید.
این خودروی آستون‌مارتین که مدل آن DB4 است از اولین خودروهای این شرکت بود که موتور آن توانایی پیمودن سرعت صفر تا ۱۰۰ را در کمتر از ۳۰ ثانیه داشت، تولید این خودرو مربوط به سال ۱۹۵۸ تا ۱۹۶۳ است.
این مدل آستون‌مارتین در آن سال‌ها ساخته شده بود تا با رقیبان اروپایی و اسپورت مانند فراری و مازراتی رقابت کند ولی نزدیک به نیم قرن است که در این جنگل رها و در زیر برگ‌ها دفن شده است.
چرخان
جالب است بدانید که بر خلاف قدیمی و رو به ویران بودن این خودروی بریتانیایی، چند نفر از کسانی که صاحب یک حراجی هستند این آستون مارتین را در ماساچوست با ۱۰۰ برابر قیمت زمان تولید خود یعنی سال ۱۹۵۸، به ارزش ۵۰۰ هزار دلار به فروش گذاشته‌اند.
قیمت‌های گزافی که برای این خورو درنظرگرفته‌اند حتی از رها شدن ۵۰ ساله‌اش هم اعجاب‌انگیزتر است با این حال به نظر می‌رسد کسانی که به دنبال خرید این خودروی درب و داغان هستند باید قید سوار شدن آن را بزنند و فقط به عنوان یک وسیله تزیینی به آن نگاه کنند.
این‌که این خودروی جذاب چرا این‌ همه سال در جنگل رها شده بود هنوز هم در هاله‌ای از ابهام است و دلیل مشخصی برای آن پیدا نشده، اما اگر ما دلیل این طرد شدن آستون‌مارتین بیچاره را فهمیدیم حتما شما را هم در جریان خواهیم گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا