مکمل بنزین
تماشاخانه

چگونه در هوای بارانی رانندگی کنیم؟ (ویدئوی اختصاصی)

هنوز هم هستند افراد زیادی که با تجربه بسیار بالا در رانندگی، گاهی هنگام باران و یا برف در رانندگی دچار لغزش شده و با این اشتباه، جان خود و دیگر رانندگان را به خطر می‌اندازند. در واقع هر کسی با هر تجربه ای در رانندگی، برای راندن خودرو اش در باران باید راهکارهای ویژه ای را در نظر داشته باشد تا اتفاقی برایش رخ ندهد.

در ایام تعطیلات نوروز هستیم و طبق پیش بینی های انجام شده حداقل چند روز اول در سرتاسر کشور هوای بارانی وجود خواهد داشت. خب پس دیدیم چه بهتر است که کمی در مورد رانندگی در هوای بارانی صحبت کنیم و ببینیم که برای این شرایط چه کارهایی را باید انجام داد و البته از چه کارهایی نیز باید پرهیز نمود.

Driving-in-Rain

آمارها نشان می‌دهد که با پیشگیری به موقع می‌توان از رخ دادن اکثر تصادفات رانندگی پیشگیری کرد. پس چه بهتر است که با رعایت موارد و نکات ایمنی، از خراب شدن تعطیلات نوروز خود و دیگران جلوگیری نماییم.

برخی از این راهکارها نظیر کاهش سرعت در جاده بارانی، حفظ فاصله منطقی با خودروی جلویی و … آنقدر عادی و ساده هستند که بدون هیچ زحمتی و تنها با کمی صبر و حوصله می توانیم از اتفاقات ناگوار جلوگیری کنیم.

با این توضیحات کوتاه شما را به دیدن ویدیوئی که با همکاری مشترک چرخان و کلیپو منتشر شده است دعوت می‌کنیم!

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا