مکمل بنزین
گوناگونخبر

فولکس‌واگن 157 میلیون دلار به 10 ایالت آمریکا پرداخت کرد!

فولکس‌واگن به منظور حل و فصل ادعاهای زیست محیطی 10 ایالت آمریکا و رسوایی تقلب در میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای؛ بیش از 157 میلیون دلار به آنها پرداخت کرد.

به گزارش رویترز برای حل و فصل موضوعات مربوطه در سال 2016 توافق شده بود که 603 میلیون دلار از جانب فولکس‌واگن به 44 ایالت آمریکا پرداخت شود. بخش عمده این مبلغ به ایالات پنسیلوانیا، کانکتیکات، نیویورک و ماساچوست تعلق می‌گیرد.

VW Oliver Schmidt trial -1

نیویورک به تنهایی 32.5 میلیون دلار از فولکس‌واگن دریافت می‌کند. دادستان کل آمریکا؛ اریک اشنایدرمن درباره این موضوع گفته است: «این روشن می‌کند که هیچ شرکتی، حتی اگر بزرگ و قدرتمند باشد، بالاتر از قانون نیست.»

فولکس‌واگن در این رابطه گفته است: «از دادخواهی مجدد به دلیل روند طولانی و پر هزینه آن خودداری کرده و تمام توان خود را برای به دست آوردن اعتماد مشتریان و مردم آمریکا به کار می‌گیریم.»

فولکس‌واگن علاوه بر اینها برای حل و فصل موضوعات مربوط به رسوایی آلایندگی دیزلی محصولاتش، باید حداقل سه محصول الکتریکی جدید را تا سال 2020 در 10 ایالت آمریکا عرضه کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا