مکمل بنزین
گوناگونخبر

افتتاح بزرگترین فروشگاه لامبورگینی در دبی!

اکنون مسئولان کمپانی لامبورگینی به دلیل معرفی دوازدهمین نمایندگی خود در منطقه خاورمیانه و شرق آفریقا بسیار خوشحال هستند. این خودروساز بنام توانست بزرگترین نمایندگی خود در جهان را در شهر دبی افتتحاح کند و قسمت کوچکی از شبکه فروش بین‌المللی خود را برای آینده نه چندان دور بازسازی کند.

lamborghini-dubai-showroom

این فروشگاه در خیابان شیخ زاید در خروجی 41 و در سه طبقه بنا شده و تمام مدلهای فعلی این کمپانی در آنجا به نمایش گذاشته شده‌اند. نمایشگاه مذکور مساحتی 1800 متر مربعی دارد و از دو بخش فروشگاه و بخش تعمیرات بهره‌مند است. فضای زیاد نمایشگاهی نمایندگی جدید لامبورگینی به دلیل تولید دو خودروی شاسی‌بلند جدید توسط لامبورگینی در سال 2018 بوده و مسئولان این کمپانی احتمال داده‌اند که با ورود دو خودروی مذکور، نمایشگاه به فضای بیشتری نیاز خواهد داشت.

lamborghini-dubai-showroom-5

برای اولین بار در تاریخ 54 ساله لامبورگینی در آینده نچندان دور شاسی‌بلند Urus با قیمتی معادل با 200 هزار دلار تولید خواهد شد. لامبورگینی هم اکنون کارخانه خود در سانتاگاتا بولونیزه ایتالیا را برای راه‌اندازی خط تولید Urus  گسترش می‌دهد.

lamborghini-dubai-showroom-3

لامبورگینی برای نسختین بار به دنبال ساخت یک خودروی پلاکین هیبردی بوده و احتمالا  Urus را به سریع‌ترین و قدرتمندترین شاسی‌بلند جهان تبدیل خواهد کرد. هم اکنون زمان رونمایی از شاسی‌بلند  Urus را مشخص نیست؛ اما احتمالا این خودرو را در نمایشگاه فرانکفورت و یا در اوایل سال 2018 و در نمایشگاه دیترویت معرفی خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا