مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

نگاهی به گران‌ترین خودروی جهان! (ویدئوی اختصاصی)

کمپانی رولز رویس را همه با محصولات خاص و گرانش می‌شناسند! رولز رویس به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کمپانی های تولید خودرو، همیشه برای مشتریان خاص خود ارزش زیادی قائل بوده و با تولید محصولاتی سفارشی نشان داده است که هیچ چیز برای آنها مهم تر از رضایت مشتریان ثروتنمندش نیست!

گاهی محصولات سفارشی کمپانی‌های مختلف به تعداد محدودی ساخته شده و کاملا ویژه هستند. اما در این میان پیش می‌آید که خودرویی سفارشی فقط یک عدد بوده و نسخه دیگری از روی آن ساخته نخواهد شد. خب همین دلیل باعث می‌شود که روند ساخت این چنین محصولی طولانی شده و البته قیمت آن نیز سر به فلک بکشد!

اگر بشنوید یک خودرو قیمتی معادل 13 میلیون دلار داشته و ساخت آن 4 سال طول کشبده است چه حسی پیدا می‌کنید؟ کمپانی روزل رویس برای ساخت خودروی فوق سفارشی خود با نام Sweptail از سال 2013 مشغول به فعالیت است.

اگر دوست دارید تا نگاهی به این خودروی گران و البته تک بی اندازید پیشنهاد می‌کنیم در ویدئوی زیر که به صورت اختصاصی برای شما و با همکاری مشترک چرخان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، این موضوع را دنبال کنید.

راستی، پیشنهاد می‌کنیم که هر شب ساعت 22 سری به چرخان بزنید، زیرا یک ویدئوی اختصاصی و جذاب را در این زمان برایتان آماده کرده‌ایم!

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا