مکمل بنزین
گوناگونخبر

هیوندای N 2025 GT در فرانکفورت نمایان می‌شود

گویا قطار معرفی و نمایش‌ها تمامی ندارد و حالا نوبت به یکی از خودروسازان مشرق زمین از دیار کره به نام هیوندای رسیده است. درحالی‌که خودروسازان ما در جا می‌زنند و برای ساخت یک اتومبیل 20 سال قبل به خود می‌بالند، خودروسازان کره‌ای که حتی چندی بعد از ما ایرانی‌ها شروع به کار در عرصه خودروسازی کردند، حالا رویاهایی در سر دارند که تا 30 سال آینده هم ممکن است به فکر خودروسازان داخلی نرسد. هیوندای، چندی پیش تصمیم به ساخت کانسپتی به نام Vision GT گرفت، گرچه هر بار هم تیزری از این اتومبیل ارائه می‌دهد. اما حالا خبر می‌رسد که به‌احتمال‌قوی این اتومبیل در نمایشگاه فرانکفورت عرضه خواهد شد. این اتومبیل که محصول قسمت N Performance هیوندای است، برای مسابقات لمانز طراحی شده است. علاوه بر این، Vision GT قرار است در بازی گرنتوریزمو قرار گیرد.

Hyundai_Vision_Gran_Turismo_Teaser-هیوندای
Hyundai N 2025 Vision GT Concept

هیوندای اعلام کرده است که این اتومبیل همان چیزی است که ما از برند N خود انتظار داشتیم. همچنین اشاره داشت:

هیوندای N 2025 Vision GT تلفیقی از طراحی آئرودینامیک و سبک طراحی جنگنده‌هاست. در حقیقت این اتومبیل مرزی میان هوا و زمین است.

هیوندای به دنبال سهم بیشتری از بازار است و می‌خواهد تا با شرکت در موتور اسپرت، نظرها را به خود جلب کند. باید دید تا در ادامه این شرکت کره‌ای چه خواهد کرد.

متین نصیری

نویسنده چرخان و آی‌تی‌رسان، شیدای موتوراسپورت :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا