مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه مدل جدید خودروی 520i کمپانی بی‌ام‌و با قیمتی ارزان‌تر

اول از همه می‌خواهم در مورد قیمت خودروها صحبت کنم. قیمتی که در برند‌های معروف، سر به آسمان می‌کشد و هر کسی توان پرداختش را ندارد. هرچند که اساسا هم نمی‌توان انتظار قیمت پایینی را برای یک خودرو خوب و مدل بالا داشت. با این حال کمپانی بی‌ام‌و، در حال عرضه سری جدیدی از 520i بنزینی و ارزان برای طرفداران خود است.

نسخه 520i ارزان‌تر این کمپانی با قیمت پیشنهادی 92.200 دلار (بدون احتساب مالیات و سایر هزینه‌ها) به بازار عرضه می‌شود که رقمی معادل 1000 دلار ارزان‌تر از مدل 520d دیزلی فعلی را نشان می‌دهد. گفتنی است که نسخه لانچ ادیشن مدل  520i، در ماه سپتامبر و با قیمتی حدود 99,900 دلار به بازار عرضه خواهد شد. در باب مشخصات 520i می‌توان گفت که این مدل دارای یک موتور بنزینی توربوشارژر 4 سیلندر 2.0 لیتری است که قدرتی معادل 135 کیلو وات و گشتاوری 290 نیوتون‌متری را تولید می‌کند و از یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته برای انتقال قدرت به چرخ‌های عقب بهره می‌برد.

BMW 520i

بی‌ام‌و این بار هم از همان طرح دنده استاندارد مدل 520d برای مدل 520i استفاده کرده و از رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی بهره می‌برد. میزان مصرف سوخت در این خودرو نیز 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است. از دیگر مشخصات داخلی این خودرو می‌توان به استفاده از چرم داکوتا برای اجزای داخلی، صندلی‌های جلو براق، دستگاه شارژر بی‌سیم، اسپیکر استریو و رادیوی دیجیتال DAB+ اشاره نمود. همچنین در بخش اطلاعات این کمپانی ذکر شده که بی ام و نسخه نهایی سیستم  iDrive 6 را به‌کار گرفته که از طریق یک صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی قابل دسترس است.

BMW 520i

علیرغم قیمت مناسب، نسخه لانچ ادیشن این خودرو دارای تجهیزات بسیار خوبی مانند چراغ LED، اجزای داخلی ساخته شده از چرم داکوتا، رینگ‌های لوکس 18 اینچی و مواردی اینچنینی است. اما دو نوع خاص نیز برای کسانی ارائه شده که به دنبال اپشن‌های بیشتر هستند و از پکیج‌های Luxury Line یا M Sport استفاده می‌کنند. پکیج‌هایی که هر کدام به نوبه خود، ویژگی‌های استانداردی را به مدل 520i می‌افزایند. مدل‌های  520i مجهز به پکیج Luxury Line، اپشن‌هایی چون لوازم داخلی ساخته شده از چرم ناپا، صندلی‌های جلویی راحت، کنترل میزان جریان هوا، درب عقب اتوماتیک و چنین مورد دیگر را ارائه می‌کنند. این در حالیست که مشتریان پکیج M Sport، رینگهای الیاژی 19 اینچی M، پکیج ایرودینامیکی M، لوله اگزوز کروم، سیستم تعلیق M Sport، صندلی‌های جلو اسپرت، فرمان چرمی M و پایه‌های درب‌ آلومینیومی را دریافت خواهند نمود.

 

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا