Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

۸ دلیل برای خرید یک ماشین لوکس!

همه ما برای انتخاب یک خودرو، گزینه‌های مختلفی را مدنظر قرار می‌دهیم و محصولات موجود در بازار را بر اساس آن می‌سنجیم. حال شاید خرید یک محصول لوکس برای ما سخت باشد اما آشنایی با دغدغه مولتی‌میلیاردرها برای انتخاب یک خودرو، می‌تواند جالب باشد. امروز در مجله چرخان قصد داریم دلایلی که باعث می‌شوند خریداران به انتخاب یک خودروی لوکس گرایش داشته باشند را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

۱- توجه دیگران

maserati-alfieri

اگر شما یک ماشین لوکس داشته باشید، میدانید که توجه دیگران به شما بسیار بیشتر از سایرین است. هنگامی که یک لامبو یا یک فراری را در جاده می‌رانید، خیلی بیشتر متوجه این نگاه‌ها خواهید شد. هر روز شما می‌توانید مردم را در حال گرفتن عکس از سوپر اسپرت‌های پارک شده ببینید. شاید کمی تعجب‌آور باشد اما میلیاردرها خودروی لوکس خود را به‌نوعی انتخاب می‌کنند که بیشتر جلب توجه کنند.

2. اشتیاق برای رانندگی و یا اعتیاد به آدرنالینagera-r

هیجان در رانندگی را نمی‌توان نادیده گرفت. طیف وسیعی از مردم رانندگی هیجانی با خودرو را دوست دارند و تقریبا همه آنها حداقل یک ماشین فوق‌العاده را در رویای خود می‌بینند. شما هر چقدر هم در رانندگی خوب باشید، نیاز به یک خودروی قدرتمند دارید. بسیاری از خریداران سوپراسپرت‌های لوکس برای ویراژ دادن با این خودروها، به سمت آنها می‌روند.

3. نماد وضعیت مالک

New-Rolls-Royce-Wraith

ممکن است این گزینه تاسف‌آور باشد، اما درست است. داشتن فراری، لامبورگینی، مک لارن، یا رولز رویس، چیز خاصی را در زندگی اجتماعی و موقعیت اجتماعی شما به ارمغان خواهد آورد. افراد شما را به عنوان یک فرد قدرتمند می‌بینند و بسته به نوع ماشینی که با آن رانندگی می‌کنید، ممکن است شما را بسنجند و با شما رفتار کنند. با این حال، اگر شخصی رفتارهای ضعیف و یا سایر مسائل مشابهی داشته باشد، هیچ سوپر ماشین در جهان وجود ندارد که بتواند به او کمک کند و افراد باید بیشتر بفکر اصلاح خود باشند و با ظاهر سازی به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

4. اتومبیل می‌تواند به شما در کسب و کار کمک کند

Supercar_Lineup_18092106572

ماشین شما مانند لباسی که بر تن دارید عمل می‌کند و هرچقدر این لباس بهتر باشد، تصور کلی همکاران و کسانی که در کار با شما همکاری می‌کنند، تغییر خواهد کرد. شما تصور کنید فردی برای بستن قرار داد مشارک در ساخت یک پروژه با یک دستگاه میتسوبیشی ساخت دهه ۹۰ به محل جلسه می‌رود و شخص دیگری با یک فراری گران قیمت مدل ۲۰۱۸ وارد می‌شود، بدون شک طرفین قرار داد به مورد دوم بیشتر بها می‌دهند.

5. سرمایه گذاری

800px-Ferrari_250_GT_Lusso_5

بله، خرید یک ماشین لوکس در واقع سرمایه گذاری است. با گذشت زمان، با توجه به نگهداری و مراقبت کلی، ارزش خودرو (در بیشتر موارد) افزایش می‌یابد. این به ویژه برای مدل های نادر و یا اتومبیل‌هایی که متعلق به افراد مشهور بوده، بیشتر صدق می‌کند. استیو مک کوئینز فراری در حراج به مبلغ 12،000،000 دلار فروخته شد و اگر صاحب آن تصمیم بگیرد این خودرو را در حراجی دیگری بفروش برساند، بدون شک با قیمت بیشتری این خودرو فروخته خواهد شد.

6. کیفیت

800px-Ferrari_458_Spider

این واقعیت واقعا نمایان است که اگر سالها یک خودروی لوکس داشته باشید هنوز هم در عملکرد بهتر و قابل اعتماد تر از یک ماشین جدید و یا حتی یک ماشین بالاتر از حد متوسط است. به عنوان مثال، من یک پورشه کاین 10 ساله دارم و هرگز با آن دچار مشکل نشده‌ام. هر ساله اتومبیل‌های جدیدی ساخته می‌شوند و هر سال آنها صاحبانشان را ناامید می‌کنند، آنها برای کار در مدت طولانی ساخته نمی‌شوند.

7. تحقق رویاها

agera-r

تقریبا هر مردی یک ماشین رویایی دارد. بعضی از آنها برای سالها و دهه‌ها حاضر به انجام کار سخت هستند، تا بتوانند اتومبیلی را که همیشه آرزو داشتند را خریداری کنند. آنها هر کاری می‌کنند تا پاداشی مانند مک لارن داشته باشند.

8. هدیه‌ای برای یک فرد خاص

Geneva_MotorShow_2013_-_Touring_Superleggera_Disco_Volante-1024x678

خرید یک ماشین لوکس برای یکی دیگر از افراد مهم زندگی شما و یا یک فرد بسیار نزدیک، یک روش خوب برای غافلگیر کردن آنهاست. این کار می‌تواند بیانگر قدردانی، عشق، و یا هر چیز دیگری باشد. البته اگر شما بعد از مدتی با طرف مقابل بدچار مشکل شوید، بدون شک چیز گران‌قیمتی را از دست داده‌اید.

1 نظر
  1. reza می گوید

    یا ما تو ایران زندگی نمی کنیم یا شما

    احتمالا ما اهل مریخ ایم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.