مکمل بنزین
خبرداخلی

ورود تیگوآن 2017 به ایران!

اینکه در آینده نه چندان دور شاهد تردد خودروهای فولکس‌واگن در خیابان‌های تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور باشیم، چیز عجیبی نیست؛ چون شرکت ماموت که پیش از این تولید و مونتاژ انواع کشنده و حتی کانتینر و تریلی را در دستور کار خود قرار داده بود؛ اکنون با کمپانی بزرگ و ابرقدرت فولکس‌واگن برای واردات چند مدل از خودروهای این خودروساز آلمانی به توافق رسیده است.

پیش از این قرار بود که ماموت کار تولید یکی از مدل‌های سدان فولکس‌واگن در اطراف تهران را آغاز کند؛ ولی اکنون به هر دلیلی این اتفاق نیفتاده و فعلا باید منتظر واردات محصولات فولکس‌واگن به داخل کشور باشیم.

فولکس‌واگن ابتدا خودروهایی همچون پاسات و تیگوآن را در بازار ایران عرضه می‌کند. این خودروساز محبوبیت زیادی دارد و قطعا 8 نمایندگی شرکت ماموت جوابگوی تقاضای مردم برای خرید خودروهای فولکس‌واگن نیستند؛ اما آمدن این خودروها به داخل ایران و تردد آنها در خیابان‌های کشور بسیار هیجان‌انگیز است؛ زیرا این خودروها و به خصوص مدل تیگوآن، دارای شهرتی جهانی بوده و به تنهایی در بازارهایی مانند چین، قدرتنمایی می‌کنند.

ماموت خود را برای عرضه خودروهای فولکس آماده می‌کند و همان‌طور که در تصاویر می‌بینید خودروی تیگوآن 2017 وارد ایران شده و خط و نشانی جدی برای رقبای خود کشیده است. هنوز به درستی مشخص نیست که تیگوآن‌های عرضه شده در ایران، از چه مشخصاتی برخوردار هستند و زمان عرضه آنها مشخص نیست؛ اما قیمت آنها قطعا بین 260 تا 360 میلیون تومان خواهد بود که این موضوع آه و فغان بسیاری از رانندگان ایرانی را بلند خواهد کرد. قیمتی که بسیاری از ایرانیان را از نعمت سواری با یکی از خودروهای باکیفیت و پرفروش جهان باز می‌دارد؛ اما هر چه که هست باید ورود فولکس‌واگن به ایران را قدمی بزرگ دانست؛ چون موفقیت اولیه فولکس‌واگن در ایران باعث تولید محصولات این کمپانی در کشور خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا