مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه BYD سانگ مکس هیبرید با توان خروجی 446 اسب بخار!

کمپانی چینی BYD، تولید کننده انواع مدل‌های سانگ مکس، در نظر دارد مدل MPV هیبرید سانگ مکس را با آپشن‌هایی باورنکردنی روانه بازار کند.

تصاویر پیش‌رو، نخستین سری منتشر شده از خودروی هیبرید BYD سانگ مکس MPV به شمار می‌روند.  این خودرو که پیش‌تر، سانگ 7 یا سانگ MPV شناخته می‌شد، قرار است به نام سانگ مکس به بازار عرضه شود و بنا بر اخبار منتشر شده می توان ادعا کرد که خودرویی بی‌نقص و در عین حال با شکوه خواهد بود. هم اکنون نام سانگ مکس به عنوان نام نهایی و رسمی تمام خودروهایی انتخاب شده که قبلا  بعنوان سانگ 7  یا سانگ  MPV شناخته می‌شدند. با توجه به این عکس‌ها و اخبار منتشر شده از این خودرو می‌توان پیش‌بینی کرد که با یک خودروی زیبا و باشکوه روبرو خواهیم بود.

عرضه BYD سانگ مکس هیبرید با توان خروجی 446 اسب بخار!

BYD سانگ مکس از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری با توان خروجی 156 اسب بخاری و نیز دو موتور الکتریکی بهره می‌برد که هر یک بر روی یک محور قرار دارند و مصرف سوخت تقریبی آن را به 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر می رسانند. با این حال همه چیز در همین‌ها خلاصه نمی‌شود؛ چراکه BYD سانگ مکس، با بهره‌گیری از این سیستم محرکه، توان خارق‌العاده 446 اسب بخاری را در اختیار صاحبش می‌گذارد که رقمی باورنکردنی است. جالب آنکه این توان فوق‌العاده تنها به وسیله، چند اهرم ساده کنترل می‌شود.

عرضه BYD سانگ مکس هیبرید با توان خروجی 446 اسب بخار!

شایان ذکر است که در طراحی فضای داخلی این خودروی هیبریدی، از صفحه‌نمایش غول پیکر و پیشرفته‌ای استفاده شده است که قابلیت چرخش 90 درجه را دارد. البته این مسئله به خودی خود چندان پر اهمیت به نظر نمی‌رسد و امروزه هر کسی می‌تواند با صرف هزینه، نمایشگری باب میل خود تهیه کند. با این حال، همین صفحه نمایش دیجیتال، به دلیل ظاهر کلاسیک خود و برخورداری از یک ساعت آنالوگ، جلوه خاصی به فضای داخل خودرو می‌دهد که شکی نیست جوان‌ترها را شیفته خودش خواهد کرد.

عرضه BYD سانگ مکس هیبرید با توان خروجی 446 اسب بخار!

با این تفاسیر به نظر می‌رسد که خودرو BYD سانگ مکس، با طراحی جذاب و قدرت بالای خود بتواند دل بسیاری را به دست آورد و فروش خوبی را در سطح جهانی کسب کند. بنابرین فعلا مجبوریم تا زمان عرضه این خودرو هشت سیلندر 15 هزار دلاری در بازارهای چین صبر کنیم.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا