مکمل بنزین
گوناگونخبر

طراحی SUV جدید کمپانی چری قبل از برگزاری نمایشگاه خودرو فرانکفورت!

چری که در اصل یک خودروی چینی است، سفر 5300 مایلی خود را از مرکز این کمپانی در ووهوو در استان آنهویی به آلمان به منظور شرکت در نمایشگاه اتومبیل 2017 فرانکفورت آغاز نموده است.

این همان نمایشگاهی است که در آن این کمپانی، SUV جمع و جور برند جدید خود را در حالت پیش تولید به نمایش خواهد گذاشت و انتظار دارد که در این جایگاه جهانی، خودروی خود را به تمام کسانی که خواهان طرحی متمایزی هستند در سراسر جهان به فروش برساند. آنچه می‌توان از تیزرهایی  که امروز توسط این کمپانی منتشر شده دریافت این است که طرح این SUV بسیار امیدوار کننده و دلگرم کننده است اما خب اغلب خودروها در طرح اولیه، بسیار جذاب به نظر می‌رسند و این چیز جدیدی نیست.

این تصاویر آن‌چه را که شما باید از این ماشین ببینید مانند چرخ‌های بسیار بزرگ، عدم وجود دستگیره‌های درب و خطوط طبیعی برجسته نشان می‌دهد. اما بعید به نظر می‌رسد که خودروی واقعی با ظاهر فوق‌العاده این عکسها مطابقت داشته باشد و به این اندازه خوش منظر باشد اما حتی اگر خودروی واقعی به این زیبایی هم نباشد باز هم برای خریداران موجود در این نمایشگاه، انتخاب چیزی متفاوت در بخش فوق رقابتی SUV جالب خواهد بود.

کانسپت SUV جدید کمپانی چری

کمپانی چری در این راستا عنوان نموده که این مدل نامعلوم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، با ظاهر و منظره جدیدش، چشم انداز جدید و فلسفه طراحی نوآورانه و رو به جلو این کمپانی را آشکار می‌کند و در عین حال، راه را برای کل خانواده مدل‌های طرح‌ریزی شده برای رونمایی و عرضه در اروپا در آینده‌ای نزدیک هموار خواهد نمود.

البته جزییات بسیار اندکی در مورد این SUV فاش شده است اما این خودروساز چینی می‌گوید که این SUV از چراغ‌های جلوی فول اچ دی و سیستم انتقال قدرت الکتریکی برخوردار خواهد بود. با هدف قراردادن خریداران جوان  شهری و دارای تفکر مدرن، که محصولات با کیفیت و سطح بالا را انتخاب می‌کنند،

این وسیله نقلیه پرسرعت جمع و جور، آغاز به کار جهانی خود را در 12 سپتامبر در IAA جشن خواهد گرفت. اما خریداران باید برای خریدن این خودرو صبور باشند زیرا مدیر عامل کمپانی چری بیان داشته که فروش خودروهای سواری در اروپا در چند سال آینده آغاز خواهد شد. جدا از معرفی چندین مدل در اروپا با نام‌های دیگر، این کمپانی، طرح‌های جدیدی را نیز به همراه امکانات R&D بر روی خودروهای کانتیننت قدیمی در تلاش برای تبدیل شدن به یک کمپانی جهانی آماده نموده است.

 

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا