مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه کانسپت بوگاتی Vision GT صدایی شبیه به کامیون دارد!

ماه گذشته بود که کمپانی بوگاتی یک تصویر از جهت دهنده هوای NACA منتشر کرد و البته بیشتر شبیه به اسباب بازی‌های کودکانه بود اما بیشتر افراد فکر نمی‌کردند که بوگاتی بخواهد در این مسیر حرکت کند و یک خودرو ایستا را عرضه سازد. در اوایل این ماه نیز بوگاتی در نمایشگاه فرانکفورت موتور از Vision Gran Turismo رونمایی کرد و البته احتمال می‌رود که این نسخه، ورژن جایگزین بوگاتی ویرون (Veyron) باشد.

bugatti-vision-gt-concept

اما اخیرا ویدیویی منتشر شده است که در آن نسخه کانسپت یک خودرو جدید از بوگاتی نمایش داده می‌شود که Vision GT نام دارد و البته این خودرو صدای بسیار بلندی را از خود خارج می‌سازد و این صدا دقیقا چیزی است که وقتی پیش یک کامیون بایستید، خواهید شنید.

در نمایشگاه فرانکفروت طراح این محصول مدعی شد که درون این خودرو یک موتور W16 قرار گرفته است و البته فعلا مشخص نیست که این موتور همانند بوگاتی ویرون است و یا تفاوت‌هایی با آن دارد و فعلا اطلاعات زیادی در خصوص اینکه جایگزین بوگاتی ویرون چه مشخصاتی خواهد داشت، منتشر نشده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو جالب را مشاهده کنید.

[aparat]IlXH8[/aparat]

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا