مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش نقد و اقساط خودروهای سایپا “ویژه بهمن 96” اعلام شد!

به گزارش چرخان، گروه خوردوسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از شروع فروش نقد و اقساط محصولات خود خبر داد. این شرکت خودروسازی که به تازگی یکی از جدیدترین محصولات خود یعنی کوئیک را در بازار عرضه کرده است، به دلیل تقاضای مشتریانش، شرایط فروش اعتباری را برای دیگر محصولاتش آغاز نموده است.

گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش، محصولاتی از جمله سایپا 131، تیبا2 ، تیبا، سایپا 151، ساینا، سراتو، چانگان و آریو را به صورت نقد و اقساط به مشتریان واگذار می‌کند. طرح‌های متنوع و مختلفی از جمله فروش فوری نقد و اقساط و پیش فروش اعتباری در این طرح دیده شده است.

فروش نقد و اقساط سایپا

این گروه خودروسازی برای تسهیلات در نظر گرفته شده، سود 0 تا 22 درصد را بسته به زمان اقساط تعیین کرده است. همچنین سود مشارکت در پیش فروش‌ها، از 15 تا 18 درصد و سود انصراف نیز از 12 تا 15 درصد تعیین شده است.

فروش نقد و اقساط سایپا

بیشترین تخفیف در نظر گرفته شده در این طرح فروش برای خودروی آریو است که با قیمت 57 میلیون و 800 هزار تومان فروخته می‌شود که شامل 1 میلیون تومان تخفیف است. تیبا 2 و ساینا نیز در صورت خرید نقدی شامل تخفیف 600 هزار تومان سایپا خواهند شد.

فروش نقد و اقساط سایپا

لازم به ذکر است که تمامی خودروهای موجود در این طرح فروش، با مدل 97 عرضه می‌شود.

نکته آخری که جلب توجه می‌کند پیش فروش سایپا 111 است که بارها شرکت خودروسازی سایپا در اخباری که منتشر شده از توقف تولید آن خبر داده است اما نه تنها متوقف نشده، بلکه با قدرت تمام و سرعت هر چه بیشتر و حتی برای سال آینده نیز پیش فروش می‌شود تا توسط این گروه خودروسازی تولید شود. به نظر می‌رسد توقف تولید پراید در کشورمان آرزویی نیست که محقق شود، صرفا از مسئولی و دولتی به مسئول و دولت بعدی منتقل میگردد!

فروش نقد و اقساط سایپا

نظرتان در مورد این طرح فروش نقد و اقساط سایپا چیست؟ با چرخان در میان بگذارید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا