مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان، 218 هزار دستگاه ورسا را فراخواند!

بعد از شکایاتی که ازخودروهای کمپانی نیسان به عمل آمد، این کمپانی در ماه مه ارزیابی مقدماتی از حدود 130 هزار از خودروهایش را آغاز کرد. حال و در طی یک طرح بزرگ، نیسان، بیش از 218 هزار دستگاه خودروی ورسا سدان و ورسا هاچ‌بک را برای تعمیر و بازبینی سیستم تعلیق جلو، به دلیل هشدار اداره ملی ترافیک ایالت متحده (NHTSA)، فراخواند. این موضوع به دلیل جلوگیری از برخی مشکلات احتمالی این خودروها است. در ادامه با چرخان و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.Nissan-Versa-Sedan-2014

طبق اعلام نیسان، دلیل این موضوع وجود نمک جاده اعلام شده است؛ چرا که آن‌ها سبب خردگی فنرهای جلویی ماشین شده و ممکن است منجر به شکستن فنرها شود و این شکستگی نیز به پنچر شدن تایر و تصادف ختم می‌شود. کمک‌فنرهای ورساهای تولیدی 2007 تا 2012 به خاطر نبود قطعه‌ای در چنین مسیرهایی به سادگی دچار شکستگی می‌شوند. علاوه بر این با توجه به نوع این خودروها، بعد از شکستن کمک فنرها، احتمالا تایرها و ترمز نیز دچار مشکلاتی می‌شوند.

جالب است بدانید در مرحله اول اجرا، استقبال چندانی از این موضوع به عمل نیامده و در مرحله دوم، نیسان مجبور به بازفراخواندن صاحبان این خودروها در 22 ایالت آمریکا شد.

قبل از این موضوع نیز، نزدیک به 300 هزار خودروی ورسا 2012 تا 2015 در ماه آگوست به دلیل مشکلات پدال فراخوانده شده بودند.

مهدی خرسندی

یک نوجوان عاشق فناوری روز دنیا خوشحالم که برای شما عزیزان می‌نویسم و امیدوارم که متفاوت‌ترین تجربه رو در چرخان داشته باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا