مکمل بنزین
گوناگونخبر

ترافیک سنگین در چین باز هم خبر ساز شد!

اگر فکر می‌کنید که ترافیک شهر شما آزار دهنده است، باید بگوییم که شما ترافیک آزار دهنده ندیده‌اید! بله، درست خواندید، ما هم می‌دانیم که ترافیک در شهر‌های بزرگ ایران یک موضوع ناخوش آیند است اما هرچه که باشد، نمی‌تواند به اندازه یک ترافیک 50 لاینی در یکی از بزرگراه‌های چین باشد. در هفته گذشته، شهر پکن میزبان یک ترافیک بسیار سنگین بود که دلیل آن نیز به پایان تعطیلات باز می‌گشت و در جریان آن، ترافیکی با ۵۰ لاین (خط)‌ به وجود آمده بود و هزاران خودرو در آن گیر کرده بودند.

Chinese-Traffic

این اتفاق در بزگراه  G4 از پکن به هنگ کنگ و ماکائو، در پشت یک ایست بازرسی به وجود آمده بود که چندین هزار خودرو و مسافر در آن گیر کرده بودند. اغلب این اتومبیل‌ها از تعطیلات روز ملی چین باز می‌گشتند. (تعطیلات روز ملی چین، هفت روز است) این ترافیک 50 خطی با کمک موانع مختلف به 20 خط کاهش پیدا کرد. البته باز هم ترافیک فوق الذکر، بزرگترین ترافیک جهان نبود و چین در سال 2010 ترافیکی را تجربه کرد که 10 روز به طول کشید.

با این اوصاف، نظرتان در خصوص ترافیک شهرتان چیست؟

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا