مکمل بنزین
گوناگونخبر

برنامه فولکس واگن برای ساخت یک خودروی کراس اوور کانورتیبل

اگر قرار باشد دنبال یک نقطه اشتراک بین خودروسازان بگردیم که علاقه زیادی به آن دارند، چیزی جز دنباله‌روی از یک مسیر خاص نیست. هم‌اکنون و در این روزهای سال 2018، شرکت آلمانی فولکس‌واگن نیز برنامه خود مبنی بر ساخت کراس اوور کانورتیبل مختص خودش را که بر پایه New T-Roc است، اعلام کرد. خودرویی که انتظار می‌رود در اوایل نیمه دوم سال 2020 به فروش برسد.

تنها تصویری که در حال حاضر در دسترس ماست، چهره موجود از بالای این خودروی جدید است. تصویری که گویای یک خودروی خوش‌چهره و زیباست و با توجه به اینکه خودروهای کراس اوور امروزه از محبوبیت خاصی در بین مردم دنیا به دلیل تلفیق خاصیت‌های یک خودروی شاسی‌بلند و سدان برخوردار هستند، این اتومبیل به‌احتمال‌زیاد با اقبال بهتری درفروش نسبت به بیوک کاسکادا مواجه خواهد شد.

فولکس‌واگن گفته که ساخت این خودروی جدید در راستای برنامه آتی این شرکت برای تمایل بیشتر به سمت خودروهای شاسی‌بلند و کراس اوور است. برنامه‌ای که این شرکت قصد دارد چیزی حدود 98 میلیون دلار خرج آن کرده و در این بازار حساس و البته جذاب باقدرت بیشتری ظاهر شود.

طبق گفته‌های مدیرعامل فوکس، دکتر هربرت دیس، خودروی جدید T-Roc استانداردهای لازم برای سگمنت شاسی بلندهای کامپکت را داشته و با ورود این تازه‌وارد به بازار، سبد محصولات این غول آلمانی متنوع‌تر از قبل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا