مکمل بنزین
گوناگونخبر

همکاری مشترک سوبارو و تویوتا جهت تولید نسل جدید خودروهای اسپرت!

نسل جدید خودرو BRZ/GT 86/FR-S به زودی به مرحله تولید خواهد رسید و شرکت‌های تویوتا و سوبارو قصد دارند تا با همکاری هم این محصول را خلق کنند. رئیس کمپانی سوبارو آقای یاسویوکی یوشیناگا، در مصاحبه این خبر را تایید کرده است. وی می‌گوید: ما در حال حاضر با تویوتا به توافق رسیده‌ایم که یک مدل کاملا تغییر یافته را روانه بازار کنیم. ما هنوز هیچ تصمیمی برای اعلام زمان معرفی این محصول نیز نگرفته‌ایم.

Subaru-Performance-STI-Concept

همچنین در خبرهای مرتبط اعلام شده است که فروش محصولات سوبارو رو به افزایش است، اما یوشیناگا به این منبع خبری اعلام کرده است که حفظ فروش یک میلیون دستگاه در طول سال تلاش بسیار زیادی را می‌طلبد. وی افزوده است که هم اکنون سقف تولیدات این کمپانی در سال برابر 1.03 میلیون خودرو است که در بهترین حالت می‌توانند آن را تا 1.1 میلیون دستگاه افزایش دهند. این یعنی افزایشی 6.8 درصدی! اما خب برای رسیدن به این میزان هنوز هیچ برنامه‌ای ندارند.

Subaru-And-Toyota-Will-Team-Up-For-Next-Gen-Sports-Car-2

در سرتاسر ایالات متحده، سوبارو در انتظار ثبت رکورد بیشترین فروش در سال 2015 برای هفتمین سال متوالی است. این کمپانی توانسته است در سال 2014 نزدیک به 600 هزار دستگاه به فروش برساند. میزانی که در سال قبل نزدیک به 513.693 دستگاه بوده است. این خودرو ساز خوش نام، نسبت به سال گذشته با افزایشی 14 درصدی در فروش خود روبرو بوده است.

خودرو Imperza که با طراحی مجدد قرار است که سال آینده وارد بازار شود، احتمالا باعث افزایش فروش بیشتر این کمپانی نیز خواهد شد. همچنین تولید یک کراس اوور هفت نفره نیز که نام قطعی آن هنوز مشخص نشده است، این آمار را قطعا افزایش خواهد داد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا