مکمل بنزین
گوناگونخبر

جیپ Renegade به عنوان بهترین خودروی 2016 برزیل انتخاب شد

اگر بخواهیم تولید SUV های کوچک و آغاز طراحی و معرفی این محصول بامزه را تعریف کنیم، باید به نیسان برای تولید Juke اشاره نماییم. پس از آن، اکثر خودروسازان بزرگ دنیا به سراغ تولید این محصول رفتند و کمپانی قدیمی و صاحب نام جیپ نیز یکی آز آن‌ها بود.

Jeep-Renegade-Brazil-1

یکی از کوچک‌ترین خودروهایی که تاکنون نام جیپ را بر روی خود دیده است، Renedage است که سال گذشته در ژنو برای علاقه‌مندان معرفی شد. این شاسی بلند جمع و جور و کوچک، برای اولین بار در تاریخ کمپانی جیپ، به طور ویژه در خارج از ایالات متحده آمریکا طراحی و تولید شد. دو مرکز ملفی در پوتنزا ایتالیا و جویانا در پرنامبوکو برزیل میزبان این محصول جالب بوده‌اند.

اما این کشور آمریکای جنوبی، در مراسمی این محصول جیپ را به عنوان خودروی برتر سال 2016 انتخاب کرد. این جایزه سال‌هاست که در شب چهارشنبه و در ویلا وریکو سائوپائولو اهدا می‌شود! این بار جیپ Renegade پس از رای گیری بین حدود 20 خبرنگار حوزه تخصصی خودرو توانست به عنوان بهترین خودرو این مراسم انتخاب شود. این جایزه سالانه از تاریخ 1966 و توسط مجله خودرو اهدا می‌شود.

آقای مایک مانلی رئیس حوزه بین الملل برند جیپ در این مورد می‌گوید که ما به این انتخاب افتخار می‌کنیم. این محصول در برزیل و برای برزیل ساخته شده است. خودرویی مناسب، در زمانی مناسب و برای کمک به رانندگی و لذت بردن از آن است. ما می‌خواهیم که نام جیپ را در سرتاسر برزیل و آمریکای لاتین گسترش دهیم.

بر اساس گزارش FCA، جیپ رنگاد، توانسته است در حوزه فروش SUV ها در برزیل، به رتبه بالایی دست پیدا کند و پرفروش‌ترین خودروی این دسته لقب بگیرد. در واقع این خودرو در بازه زمانی سپتامبر تا اکتبر توانسته است بین ده خودرو پر فروش این کشور جای گیرد.

همچنین این کراس اوور از سوی موسسه NCAP به عنوان یکی از ایمن‌ترین خودروهای ساخت برزیل در تست‌های مربوط به تصادف نیز معرفی شده است.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا