مکمل بنزین
خبرداخلی

نحوه خرید طرح ترافیک با تلفن همراه؛ به راحتی طرح بخرید!


خرید طرح ترافیک یکی از دغدغه‌های هر روزه بسیاری از شهروندان تهرانی است که روزانه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و بعضا برای دسترسی به این طرح‌ها، می‌بایست هزینه زمانی و مادی زیادی را بپردازند ولی باید بدانید که به راحتی می‌توان با استفاده از تلفن همراه هوشمند، اقدام به خرید طرح ترافیک کرد و از اتلاف هزینه و زمان اضافی جلوگیری نمود.

به گزارش چرخان، اپلیکیشن تهران من از جمله برنامه های بسیار کاربردی برای شهروندان تهرانی است که توسط شهرداری تهران عرضه شده است و مردم تهران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن طرح ترافیک مد نظر خود را خریداری کنند.

از جمله ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن، می‌توان به دریافت سریع طرح، امکان بارگزاری مدارک، شارژ حساب و افزایش اعتبار و مشاهده فهرست تراکنش‌ها اشاره کرد. طبق وعده شهرداری تهران، به زودی امکانات بیشتری بر روی این اپلیکیشن برای شهروندان فراهم خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا