مکمل بنزین
خبرداخلی

فیلتر روغن و روغن موتور تقلبی در کمین خودروهای داخلی و خارجی!

شاید شنیدن خبر وجود فیلتر روغن و روغن موتور تقلبی در بازار چیزی نباشد که به همین راحتی بخواهیم از کنار آن بگذریم چرا که این موارد تقلبی عملا به سلامت خودرها آسیب زده و هزینه‌های بلندمدتی زیادی را روی دوش صاحبان خودروهای داخلی و خارجی خواهد گذاشت که طبق تایید مسئولین مربوطه این اتفاق افتاده و دلیل اصلی آن گرانی‌هایی است که عملا مردم را به این سمت و سو سوق داده است.

به گزارش چرخان، علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت بازار فیلتر روغن و روغن موتور گفت: متاسفانه در حال با وضعیتی روبرو هستیم که با توجه به گرانی قطعات یدکی، فروش قطعات یدکی تقلبی نیز افزایش یافته و حالا بازار پر از فیلتر روغن و روغن موتور تقلبی شده است. مردم با توجه به افزایش قیمت قطعات مراجعه کمتری به تعمیرگاه‌ها دارند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران در ادامه افزود: استفاده از این موارد تقلبی مشکلات زیادی را برای مردم به همراه داشته است. به طور مثال قیمت فیلترهای اصلی در بازار چیزی در حدود 100 هزار تومان است ولی در بازار با قیمت 20 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

وی با اشاره به موضوع کمبود قطعات یدکی برلیانس، ال 90 و ساندرو و همچنین مشکلات موجود در این زمینه گفت: این خودروها با در حال حاضر با مشکلات مربوط به کسری قطعات خودرو روبرو هستند و تامین قطعات نیز برای خودروهای چینی مشکل شده است. مصرف کننده این خودروها برای تامین قطعات موردنظر باید مشقت زیادی را به دوش بکشد و از سوی دیگر به دلیل وارداتی بودن بعضی از قطعات حتی بعضا مشتری باید ماه‌ها برای دریافت یک قطعه منتظر بماند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا