مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌ها

جذاب ترین خودروها و موتورسیکلت های لگو در سال 2019!

در این مطلب، شما با خودروها و موتورسیکلت‌های جذابی روبرو خواهید شد که با عنوان لگو (LEGO) تولیدشده و به فروش رفته‌اند. البته این لگوهای جذاب، بهترین‌های خود در سال 2019 بوده که باکیفیت بالای ساخت و دقتی که در طراحی آن‌ها به‌کار رفته است، تبدیل به اسباب‌بازی‌ها و وسایل دکوری محبوبی شده‌اند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که LEGO تعداد تایرهای بیشتری را نسبت به تایر سازان بزرگ دنیا مانند شرکت‌های گودیر (Goodyear)، بریجستون و جتی میشلن آلمان برای اسباب‌بازی‌ها خود در سال، تولید می‌کند! در حقیقت، می‌توان گفت که تنها در سال 2012، این شرکت چیزی حدود 318 میلیون تایر را به تولید رساند که با یک حساب ساده می‌توان به تولید روزانه 870,000 تایر کوچک توسط این شرکت رسید.

حالا با چرخان باشید تا ببینید که این شرکت اسباب‌بازی ساز دانمارکی، چه اسباب‌بازی‌های جذابی را درزمینهٔ صنعت خودرو و موتورسیکلت و در سال 2019، به تولید رسانده است.

1-بوگاتی شیرون

همه ما با شرکت بوگاتی و ابرخودروهای هیولایی، جذاب و قدرتمندی که تاکنون تولید کرده است کمابیش آشنا هستیم. حالا لگو درست مانند همان چیزی که برای مدل ویرون بوگاتی تولید کرده بود، در سال 2019 یک نمونه جذاب از مدل شیرون را برای علاقه‌مندان به این ابرخودروی قدرتمند تولید کرده است. اسباب‌بازی جذابی که با توجه به قیمت و برند بوگاتی، شاید چندان نتوان آن را یک اسباب‌بازی معمولی دانست.

 

طول 14 سانتیمتر
عرض 32 سانتیمتر
ارتفاع 14 سانتیمتر
قیمت 349.99 دلار

این لگوی شیرون، همچنین از 3,599 قطعه مجزا تشکیل‌شده است تا بتواند اوج شکوه این بوگاتی را به نمایش بگذارد. داشتن پیستون‌های متحرک در کنار موارد خیره‌کننده و جزئی دیگری مانند دیسک‌های ترمز، باله فعال قسمت عقب و جذابیت‌های ظاهری، ظرافت و دقت بالای این شرکت را می‌رسانند. حتی ممکن است طراحان بوگاتی، با لگو برای ساخت یک شیرون کوچک با چنین جزئیات بزرگی نیز همکاری کرده باشند.

2-فورد موستانگ

هیچ‌گاه نمی‌توان از فرهنگ خودرویی آمریکایی یادکرد و در کنار آن نام موستانگ جذاب را به میان نیاورد. خودرویی که باوجود معرفی شورلت کوروت C8 2020 در سال جاری میلادی و محبوبیت آن، کماکان جای خود را در بین عاشقان و علاقه‌مندان خود هم در آمریکا و هم در کشورهای دیگر حفظ کرده است. حالا لگو آمده و با طراحی یک موستانگ فست-بک مربوط به سال 1960 میلادی، این سوپراسپرت آمریکایی را با زبان خود به تصویر کشیده است.

طول 34 سانتیمتر
عرض 14 سانتیمتر
ارتفاع 10 سانتیمتر
قیمت 149.99 دلار

لگوی موستانگ از 1,471 قطعه جدا تشکیل‌شده و آنچه در این اسباب‌بازی جالب و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، وجود رنگ آبی تره و داشتن خط‌های سفیدرنگ مسابقه‌ای است که در کناره‌های خودرو به چشم می‌خورند. همچنین وجود داشتن یک موتور 8 سیلندر زیر کاپوت این موستانگ، جذابیت‌های آن را دوچندان کرده است.

3-فولکس‌واگن T1 کمپر ون

خودرویی که تحت عنوان فولکس واکن تایپ 2، میکروباس و اسپلیتی نیز شناخته می‌شود، بسیار شبیه به مدل بیتل این شرکت بوده که موتور آن می‌توانست قدرت نه‌چندان بالای 24 اسب بخار را تولید کند. اگرچه فولکس واکن در به‌روزرسانی‌های بعدی T1، قدرت آن را تا 40 اسب بخار افزایش داد اما باوجود قدرت کم، این خودرو تبدیل به یک ون محبوب در تاریخ فولکس‌واگن شده است. حالا شرکت لگو با تولید اسباب‌بازی رنگارنگ این ون، خواسته تا برای کسانی که عاشق این خودرو و ظاهر آن بوده‌اند، هدیه‌ای داشته باشد.

طول 30 سانتیمتر
ارتفاع 14 سانتیمتر
قیمت 119.99 دلار

وجود داشتن حالت V شکل در قسمت جلویی طراحی و استفاده از پرده‌های جذاب در داخل کابین، همه و همه این T1 فولکس‌واگن را تبدیل به یک اسباب‌بازی 1,334 قطعه‌ای کرده‌اند.

4-دوج چلنجر SRT دیمون و چارجر آرتی 1970

این‌هاست مربوط به قهرمانان سرعت لگو بوده که باقیمت کمتر نسبت به دیگر موارد این لیست، می‌توانند شروع خوبی برای کسانی باشند که قصد جمع‌کردن کلکسیون خود رادارند. چلنجر دیمون و چارجر مربوط به سال 1970 میلادی، دو سوپراسپرت آمریکایی هستند که درست مانند موستانگ و کوروت، با همان فرهنگ خودرویی آمریکایی گره‌خورده‌اند.

تعداد قطعه 478 قطعه
قیمت 29.99 دلار

5-استون مارتین DB5 جیمز باند

اگر از طرفداران مجموعه فیلم‌های جذاب و جنایی جیمز باند باشید بدون شک به خودروهایی از همان نسخه‌های قدیمی فیلم تا جدیدترین‌ها، درون فیلم به‌کاررفته‌اند و شخصیت اصلی این فیلم یعنی جیمزباند را بیش‌ازپیش جذاب و محبوب کرده‌اند نیز توجه کرده‌اید. بله درست است; استون مارتین نام شرکتی بریتانیایی است که خودروهای جذاب و پرقدرتش، یکی از شخصیت‌های اصلی در فیلم‌های جیمزباند را بازی می‌کنند.

طول 34 سانتیمتر
عرض 12 سانتیمتر
ارتفاع 10 سانتیمتر
قیمت 149.99 دلار

حالا لگو تصمیم گرفته این نسخه از استون مارتین DB5 جیمزباند خود را که از 1,295 قطعه تشکیل‌شده است، هم برای علاقه‌مندان به خودرو و هم برای عاشقان جیمز باند، تولید کند. نسخه اصلی این اسباب‌بازی نیز بارنگ نقره‌ای به فروش می‌رود.

6-موتور فت بوی (پسر چاق) هارلی دیویدسون

لگو در سال 2019، عاشقان و طرفداران موتورسیکلت را نیز فراموش نکرده و با تولید پسر چاق هارلی-دیویدسون توانسته یک اسباب‌بازی جذاب دیگر را تولید کند. این هارلی دیوید سون با داشتن جزئیات ریز و کاملی مانند سیستم موتور، اگزوز، طراحی جذاب و دیگر موارد، می‌تواند به‌خوبی نمایانگر یک هارلی دیویدسون اصیل البته از نوع پلاستیکی باشد.

طول 33 سانتیمتر
عرض 18 سانتیمتر
ارتفاع 20 سانتیمتر
قیمت 99.99 دلار

تعداد قطعه‌های مجزای به‌کاررفته در این موتورلگو،1,023 عدد بوده که قیمت 99.99 دلار، برای آن در نظر گرفته‌شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا