مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین تصاویر غیررسمی از بی‌ام‌و X2 پلاگین هیبرید جدید

نگاهی به خودروی شاسی‌بلند و جذاب بی ام و X2 پلاگین هیبرید در حالتی بیندازید که هیچ پوشش استتاری روی آن را نپوشانده است.

خودروی تازه‌وارد X2 شرکت باواریایی بی ام و که یک نسخه پلاگین هیبرید بوده ازنظر جذابیت در بحث طراحی خارجی چیزی کم نگذاشته است. همچنین گذشته از بحث طراحی، وجود یک پنل کوچک درست جلوی درب راننده گواه این قضیه است که این تصاویر جاسوسی مربوط به نسخه برقی X2 جدید هستند.

در قسمت عقب خودرو نیز برخلاف دیگر نسخه‌های تولیدی این شرکت، تنها یک خروجی اگزوز به‌جای دو عدد خروجی به چشم‌خورده که از تفاوت‌های این مدل با دیگر مدل‌ها است.

اگر X2 جدید بخواهد بر اساس سنت دیگر پلاگین هیبریدهای این شرکت آلمانی عمل کند، باید انتظار قرار داشتن یک موتور موسوم به xDrive25e درون آن داشت. قوای فنی درون این سیستم از طریق یک موتور 1.5 لیتری 3 سیلندر توربو تولیدشده که قدرت خود را به چرخ‌های جلو (FWD) منتقل می‌کند. همچنین در کنار این موتور بنزینی، یک موتوربرقی نیز وجود دارد تا علاوه بر تبدیل کردن X2 به یک خودروی پلاگین هیبرید، مسئول چرخاندن محور عقب خودرو نیز باشد.

خودروی مدل X1 بی ام و برای بازار چین که از موتور xDrive25Le استفاده می‌کند، می‌تواند قدرتی معادل 231 اسب بخار را در کنار 382 نیوتون متر گشتاور تولید کند. قدرت و گشتاوری که از طریق یک جعبه‌دنده 6 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

ازآنجایی‌که X2 ازنظر مکانیکی، الکترونیکی و طراحی، بسیار شبیه به X1 است پس طراحی موتور و سیستم فنی این خودرو نمی‌تواند چالش چندانی برای بی ام و بوده باشد. خودرویی که بر اساس این تصاویر بدون پوشش، انگار بی ام و چندان نگران دیده شدن کامل آن قبل از رونمایی رسمی نیست. البته ممکن است در موتورشو فرانکفورت 2019 که به‌زودی آغاز به کار خواهد کرد، بی ام و جدیدترین کراس اورر پلاگین هیبرید خود را به نمایش بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا