مکمل بنزین
خبرداخلی

آیا سایت طرح فروش و پیش فروش ایران‌خودرو فعال است؟

با ارائه طرح‌های مختلف فروش و پیش فروش محصولات ایران‌خودرو که طی روزهای اخیر افزایش یافته، بسیاری از مردم با توجه به مشکلات مربوط به قطعی اینترنت، خواستار لغو طرح‌های این خودروساز هستند! اما روابط عمومی این شرکت به طور کلی هرگونه قطعی در خدمات فروش این شرکت را رد می‌کند.

به گزارش چرخان، قطعی اینترنت در روزهای اخیر باعث شده تا بسیاری از مردم در دسترسی به سایت‌های مهمی مثل سایت فروش خودروسازان دچار مشکل شوند که دلیل اصلی آن عدم دسترسی به گوگل بوده است! طبق مشاهدات و گزارش‌های رسیده، بسیاری از مردم برای ورود به سایت فروش خودروسازان از جستجوگر گوگل استفاده می‌کردند که با توجه به مشکلات اخیر، دسترسی به این جستجوگر امکان‌پذیر نبوده و به همین دلیل، تصور قطعی در خدمات فروش ایران‌خودرو و سایپا وجود دارد.

پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران‌خودرو در خبری اعلام کرد که دسترسی به کلیه مراحل خرید اینترنتی محصولات این شرکت فراهم بوده و هیچ مشکلی در این مسیر وجود ندارد. به بیان دیگر اینکه با توجه به استفاده از سرورها و مسیر ارتباطی شبکه داخلی کشور، هیچ درخواستی به اینترنت بین الملل ارسال نمی‌شود و به همین دلیل، مشتریان با خیال راحت، امکان ثبت سفارش در سایت این شرکت را خواهند داشت.

در اطلاعیه این خودروساز آمده که مشتریان دارای دعوتنامه نیز می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این شرکت و ورود به میز کاربری خود، اقدام به پرداخت مبلغ تکمیل وجه کرده و سازوکار تحویل خودرو را به راحتی انجام دهند. گفتنی است که برای ورود به سایت فروش این شرکت، می‌توانید از آدرس esale.ikco.ir استفاده کنید.

این اطلاعیه ایران‌خودرو در حالی منتشر می‌شود که از ساعت 11 امروز طرح پیش فروش محصولات این شرکت آغاز می‌شود و پیش بینی می‌شود که استقبال خوبی از این طرح پیش فروش صورت بگیرد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا