مکمل بنزین
گوناگونخبر

لامبورگینی LM002 با 6 چرخ؛ یک خودروی آفرود به تمام معنا!

خودروی غول‌پیکر و البته متفاوت رامبو لامبو را می‌توان درواقع، اولین خودروی شاسی‌بلند این شرکت ایتالیایی دانست. درحالی‌که خودروساز ایتالیایی، هم‌اکنون نیز شاسی‌بلند موفق و جذاب خود بانام اوروس (Urus) را در اختیار داشته و با استفاده از آن به سراغ رقیبان شاسی‌بلند بازارهای جهانی رفته است.

اما اکنون در اینستاگرام، یک هنرمند، سعی کرده تا با نشان دادن خودروی شاسی‌بلند LM002 لامبورگینی به‌صورت یک خودروی 6 چرخ، چهره‌ای متفاوت از آن را به نمایش بگذارد. این شخص، نام خودروی لامبورگینی طراحی‌شده‌اش را Sei per Sei گذاشته است که لغت ایتالیایی بوده و به معنای «شش‌به‌شش» است.

این خودرو، کماکان همان موتور 12 سیلندر معروف و پراستفاده شرکت لامبورگینی را درون خود دیده و در کنار این قلب تپنده حجیم، فضای داخلی و کلی بزرگ‌تری را نیز در اختیار سرنشینان، قرار می‌دهد. البته فضای بار LM002 هیچ‌گاه به‌اندازه فضای بار،یک وانت معمولی نبوده و از آن کوچک‌تر است.

اگرچه این لامبورگینی LM002 شاسی‌بلند 6 چرخ، وجود خارجی نداشته و تنها به‌صورت تصاویر رندری موجود است اما باید گفت که ایده جذاب و قابل‌توجه ای به نظر می‌آید. از نسخه اصلی چهارچرخ LM002 نیز در بین سال‌های 1986 تا 1993، تنها 328 دستگاه تولید شد. تعداد تولیدی که آن را تبدیل به یک خودروی خاص می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا