مکمل بنزین
خبرداخلی

تجمع و اعتراض حواله داران خودرو کوپا به عدم تحویل خودرو از طرف ریگان خودرو

در ادامه ناکامی ریگان خودرو در تحویل خودرو کوپا در دو مدل فلگشیپ و رویال، حواله داران و مشتریان این شرکت که توسط شهرخودرو اقدام به خریداری و تکمیل وجه این خودرو کرده بودند، امروز در مقابل نمایندگی مرکزی ریگان خودرو اقدام به تجمع و اعتراض نمودند.


این شرکت در سال 96 اقدام به رونمایی خودرو کوپا کرده و از اواخر آن سال، شروع به مونتاژ این خودرو در کارخانه ارگ جدید بم کرد.
اما به گفته مشتریان، این افراد در خرداد سال 97 به خودرو کوپا در مدل فلگشیپ ثبت نام کرده و در اردیبهشت سال 98، با اخذ مبلغ بیش تر، قول تحویل کوپا در مدل فیس لیفت را به مشتریان داده بودند. آن طور که ثبت نام کنندگان گفته اند، یکی از مدیران فروش شرکت شهرخودرو که نماینده فروش و خدمات پس از فروش ریگان خودرو را به عهده دارد، قول تحویل کوپا با آپشن هایی را به مشتریان داده اند که اصلا شرکت مادر، یعنی زوتی چنین خودرویی را تا به حال تولید نکرده است.
این آپشن های فضایی و چه بسا تماما کذایی به شرح ذیل است:

– اتوپارک
– دارای موتور 2000 سی سی توربوشارژ
– سردکن های صندلی
– گرمکن ردیف دوم
– دنده موسی و دنده پشت فرمان
– و 11 آپشن دیگر …


سوال اصلی این مشتریان این است که اگر این شرکت توانایی تحویل خودرو را ندارد، چرا اقدام به ثبت نام خودرو کرده و باعث نارضایتی شده است. حتی این حواله دار اقدام به شکایت در دادگستری، وزارت صمت، سازمان حمایت از مصرف کننده نیز کرده است، که هیچ یک از این اقدام ها باعث رضایت و تحویل خودرو به این حواله دار نشده است.
این مسئله نشانگر عدم نظارت کافی وزارت صمت را داده و باعث ایجاد مشکلات فراوانی از جمله اقتصادی و حتی روحی برای مردم شده است.
امید است، مسئولان کشور و بخصوص مسئولان وزارت صمت با نظارت بیش تر و صادر کردن مجوز دقیق برای تولید و فروش خودرو، بتواند از این نارضایتی ها جلوگیری کند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا