بازارچه چرخان چیست؟

خانه » بازارچه چرخان چیست؟
جل مشکلی که بازارچه چرخان برای اون راه اندازی شد
چطور می‌تونم محصولاتم به دیگران معرفی کنم؟ و فروشم توی اینترنت بالا ببرم؟

یک مشکل بزرگی وجود داره

حال و حوصله ساخت یک سایت ندارم و نمیخوام خودمو درگیر SEO و مسائل فنی بکنم و میخوام یک کاتالوگ از محصولاتم بصورت آنلاین توی اینترنت داشته باشم.

جل مشکلی که بازارچه چرخان برای اون راه اندازی شد

ما توی چرخان فکر کردیم و فکر کردیم تا ...

جل مشکلی که بازارچه چرخان برای اون راه اندازی شد
راه حل پیدا کردیم

و حتما مشکلاتتون با بازاچه خیلی راحت حل میشه

با بازاچه چرخان یک ویترین اینترنتی برای خودت داشته باش


کاتالوگ آنلاین، کاتالوگ اینترنتی، کاتالوگ دیجیتال و کاتالوگ الکترونیکی با هر چی که اسمش هست به راحتی یک لیوان آب خوردن در یک محله پر رفت آمد با پاخور بالا برای خودت بساز

میخای بدونی داستان چیه؟

پس از زبان سردبیر چرخان تعریف کاتالوگ آنلاین رو بخونید

محمدسعید بهمنی مدیر سایت خبری چرخان:

این روزها با گسترش بازار در فضای مجازی و همچنین عدم وجود مرجعی معتبر برای اطلاع از محصولات تولیدکنندگان معتبر به طور مستقیم و بدون واسطه، پایگاه خبری چرخان تصمیم گرفته است تا با توجه به سابقه درخشان و روشن خود طی سالهای گذشته در اطلاع رسانی اخبار و مطالب ویژه حوزه خودرو و صنایع وابسته، نسبت به راه اندازی بخشی به نام بازارچه اقدام نماید.

همه تولیدکنندگان و فروشندگان اصلی لوازم یدکی و لوازم جانبی خودرو برای معرفی برند تجاری‌شان می‌توانند نسبت به درج محصولات خود در بخش بازارچه چرخان اقدام نمایند.

چرا باید کاتالوگ آنلاین در بازارچه چرخان داشته باشید؟

پایگاه خبری چرخان با ثبت بیش از یک و نیم میلیون بازدید تخصصی حوزه خودرو و صنایع وابسته در ماه، می‌تواند محیطی بسیار عالی برای معرفی و فروش محصولات بدون واسطه به مصرف‌کنندگان و مشتریان ایرانی باشد.

مزایای کاتالوگ آنلاین چیست؟

با توجه به افزایش هزینه‌های زیاد در تولید و انتشار کاتالوگ‌های کاغذی، اوراق تبلیغاتی ، تبلیغات اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی برای تولید‌کنندگان و همچنین وجود محدودیت‌های جغرافیایی در ارسال و پخش کاتالوگ‌های کاغذی و همچنین سرعت پایین در پخش، کاتالوگ‌های آنلاین می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌های برای معرفی محصول به کاربران باشد.
با بهره گیری از کاتالوگ آنلاین، اطلاعات محصولاتتان با یک لینک اختصاصی همیشه در دسترس شما و هر فرد دیگری بوده و با یک جلوه گرافیکی بسیار زیبا می‌تواند موجب آگاهی و رضایت کاربران کالا و خدماتتان گردد.
 
جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل ads@charkhan.com و یا charkhan.com@gmail.com (ترجیحا هر دو!) از تعرفه‌ها نیز مطلع شوید.
 

با برای تبلیغات و امور بازرگانی به ما تلفن کنید.

شماره مستقیم و تلگرام بازرگانی و تبلیغات:  09198310799

پشتیبانی و مدیریت سایت، فقط از طریق واتس اپ: 09100202305

Shop
0 items Cart
My account