مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگزارشاخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبر

نگاهی به غرفه گروه آرین سرمایه و لاماری در نمایشگاه خودرو تهران!

همان‌طور که مستحضرید، چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران (1401) از روز گذشته در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب در حال برگزاریست. نمایشگاهی که در بحبوحه شرایط سنگین و ظالمانه تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان برگزار شده و به جز برندهای چینی و ایرانی، نماینده‌های رسمی خودرویی سایر کشورها در آن حضور ندارند.

اما در ادامه گشت و گذار در نمایشگاه خودرو تهران، به غرفه گروه آرین با دو زیرمجموعه آرین دیزل و آرین پارس موتور می‌رسیم. دو شرکتی که محصول جدیدی را در نمایشگاه رونمایی نکرده؛ ولی برخی از خودروهای آن، برای اولین بار است تا تجربه شرکت در نمایشگاه را کسب می‌کنند.

آرین پارس موتور

در دوره‌های پیشین نمایشگاه، گروه آرین را به عنوان نماینده برندهایی چون دی اس فرانسه و میتسوبیشی ژاپن می‌شناختیم. اما چه کنیم که در شرایط تحریم، جز کشور چین، کسی به صورت رسمی با کشورمان مراوده ندارد!

اما خوشبختانه از همین چین هم محصولات خوبی وجود دارد که توانایی تغییر ذهن مخاطب و مشتری را نسبت به خودروهای چینی دارد. یکی از این خودروها که آرین پارس موتور آن را برای عرضه در کشورمان انتخاب کرده، دانگ فنگ T5 اوو است که با نام لاماری ایما شناخته می‌شود. خودرو لاماری ایما در نسخه‌های فول، از امکانات به شدت خوبی بهره می‌برد. اما متاسفانه قرار است تا دو تیپ پایه و نیمه فول این خودرو در کشورمان مونتاژ گردد. البته در همین تیپ‌های ذکر شده هم امکانات ایما کم نیست و حتی در مقایسه با فیدلیتی پرایم و KMC K7 از ایربگ‌های بیشتری بهره می‌برد.

برای اطلاعات بیشتر، برروی لینک زیر کلیک فرمایید:

تست و بررسی لاماری ایما، جدیدترین محصول آرین پارس موتور در پیست آزادی!

هم‌اکنون فروش این خودرو با قیمت 989 میلیون تومان به صورت قرعه‌کشی در سامانه عجیب و مضحک جدید یکپارچه تخصیص خودرو آغاز شده است. مسئولین شرکت آرین پارس موتور با اینکه اعتقاد دارند تا فروش محصولشان موفقیت آمیز خواهد بود؛ اما مانند اکثر شرکت‌های خودرویی، از نوع فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اظهار ناراحتی کردند!

آرین دیزل

دیگر زیرمجموعه گروه آرین که در چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران شرکت کرده، آرین دیزل است. این شرکت عملا محصول جدیدی را معرفی نکرده و در کنار نمایش نسخه بدون تغییر جک سانری و کامیونت جک، به معرفی نسخه آمبولانسی سانری پرداخته است.

لازم به ذکر است که چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران، پس از وقفه طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا از 27 الی 30 اردیبهشت‌ماه 1401 در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب ویژه عموم مردم درحال برگزاریست.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. لاماری هم خیلی خوشگل و جالبه.ولی دوربین ۳۶۰ نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا