مکمل بنزین
گوناگونگزارشخبر

جشن باشگاه مشتریان MVM در فضایی متفاوت برگزار شد

مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور، شب گذشته در فضایی متفاوت و بسیار زیبا، مراسمی را برای مشتریان وفادار خود برگزار کرد.

این مراسم که در باغ و مجتمع گرشگری هفت خوان فاخر برگزار شد، میزبان مشتریان وفادار برند MVM بود که به طور ویژه به این مراسم دعوت شده بودند.

از مهمترین ترین ویژگی‌های برند ام وی ام توجه به مشتریان و رفع نیازهای آنان است که این مهم در شرکت مدیران خودرو با بهره گیری از باشگاه مشتریان MVM پیگیری می شود. موضوعی که به طور اساسی توسط شرکت‌های خودروساز دولتی وجود خارجی نداشته و در میان خودروسازان داخلی نیز، نمونه مشابهی ندارد.

برند ام وی ام هرسال و در پایان سال، سعی میکند تا با برگزاری جشنی متفاوت برای مشتریان خود، ضمن ایجاد ارتباط نزدیک مشتریان خود با مدیران ارشد چینی و ایرانی مدیران خودرو، با مشتریان صحبت کرده و نیازها و موضوعات مورد نظر آنان را پیگیری میکند.

در ابتدای این مراسم، حسین مهداد از برنامه های سال آتی کاستومر اوپریشن گفت، برنامه هایی نظیر معرفی اپلیکیشن جامع ویژه مشتریان برند ام وی ام با امکانات متنوع مانند ایجاد بستری برای تبادل نظر مشتریان و حل مشکلات و سوالات این عزیزان، و بسیاری از امکانات دیگر که در نوع خود جدید بوده نمونه مشابه دیگری ندارد.

در واقع باید اذعان داشت که ام وی ام اولین خودروساز ایرانی است که در زمینه توسعه و معرفی اپلیکیشن اختصاصی مشتریان قدم‌های جدی برداشته است و در تلاش خواهد بود تا با طراحی این اپلیکیشن، ارتباط مشتریان و شرکت را سهولت بخشیده و در زمینه سفارشات، تعمیر، حل مشکلات و … پیشرو باشد.

لازم به ذکر است که در این جشن سالانه، برند ام وی ام تمامی مدل‌های سبد محصولاتش را به نمایش گذاشت، نکته جالب این کارشو توجه ویژه مخاطبان به خودروی آریزو5 اس بود که با ظاهر متفاوت اسپرت و جذاب به زودی وارد بازار میشود. محصولی که طراحی خاص تری نسبت به دو نسل قبلی آریزو داشته و حس اسپرت تری را به خریداران ارائه میکند.

در این جشن، مدیران خودرو با برگزاری برنامه های مفرح و متفاوت، لحظات جذابی را برای مشتریان و حاضرین در این جشن رقم زد.

 

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا