مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگزارشاخبار روز خودروبرگزیده‌هاتازه‌هاخبر

اتوبوس فوتون 12 متری شرکت زامیاد در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شد + ویدئو

مدتی پیش بود که از در حال تست بودن اتوبوس فوتون C12 به عنوان محصول جدید شرکت زامیاد خبر دادیم. اما اکنون، این شرکت و در بیستمین دوره نمایشگاه خودرو شیراز به صورت رسمی از اتوبوس مذکور پرده‌برداری کرد.

اتوبوس شهری فوتون C12 زامیاد - FOTON C12
اتوبوس شهری فوتون C12 زامیاد

شرکت زامیاد برنامه دارد تا برخی از اتوبوس‌های برند فوتون چین را وارد بازار ایران کند. اولین اتوبوس این شرکت، اتوبوس دیزلی 12 متری فوتون خواهد بود. اینطور که گفته می‌شود، پروژه مذکور که اکنون به صورت رسمی از آن رونمایی شد، برای فراهم نمودن امکان تولید و عرضه اتوبوس دیزل شهری به صورت CKD و تنوع بخشی به محصولات تولیدی شرکت زامیاد در دستور کار قرار گرفته است. هدف از اجرای پروژه مونتاژ اتوبوس، مشارکت در نوسازی بخش فرسوده ناوگان حمل و نقل بوده و قرار است تا نیاز شهرها و شهرداری‌ها را برطرف کند.

براساس اطلاعات دریافتی، باتوجه به عقد قرارداد بین زامیاد و شرکت فوتون، زمان‌بندی آغاز مونتاژ اتوبوس دیزلی 12 متری، نیمه دوم امسال پیش‌بینی شده است. لازم به ذکر است که شرکت زامیاد علاوه بر مدل 12 متری، برنامه عرضه مدل های 9.5 متری (درون و برون شهری)، برقی و 18 متری را در پیش گرفته است.

کاتالوگ اتوبوس شهری فوتون C12 زامیاد - FOTON C12
کاتالوگ اتوبوس شهری فوتون C12 زامیاد

 

لازم به ذکر است که یستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز به مدت چهار روز از امروز مورخ 23 خردادماه و از  ساعت 12 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر شیراز برگزار می شود.

رونمایی بیش از 10 خودرو جدید در حوزه خودروهای سبک و سنگین تنها بخشی از برنامه‌های خودروسازان برای حضور در نمایشگاه خودرو شیراز است!

ویدئو :

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. پارس خودرو که فقط اسمش پارسی است ذاتش هیچ ارتباطی با مملکت پارس نداره.مشکلی با مونتاژ کاريش دیگه ندارم مشکل اینه دهه ۹۰ آیریس ایویکو مونتاژ میکرد الآن رسیده به خزعبلات چینی مونتاژ اروپایی کجا مونتاژ کار چین شدن کجا!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا