مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگزارشاخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبر

گزارش دوازدهمین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات استان اردبیل

دوازدهمین دوره نمایشگاه و رویداد خودرویی استان اردبیل از روز سه شنبه مورخ 9 آبان‌ماه سال 1402 آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا ساعاتی دیگر، پایان می‌یابد. برهمین اساس، قصد داریم تا نگاه مختصری به این رویداد کوچک بیندازیم.

متاسفانه در این دوره از نمایشگاه خودرو اردبیل، به جز مدیران خودرو، شرکت مونتاژ کننده و خودروساز دیگری حاضر نشد و صرفا برخی از شرکت‌ها در حوزه قطعات یدکی و مصرفی در آن حاضر شدند. شرکت هایی چون سینا فن خودرو، سبلان شیمی آذر، آسیا مجهز قطعه، رامان بلبرینگ شیراز، کافیا، بازرگانی پادما، ایستاب شیمی آپادانا، بهرام الکترونیک گستر، پارس فنر، و… از جمله حاضران نمایشگاه خودرو اردبیل بودند.

همانطور که گفته شد، مدیران خودرو تنها شرکت خودروسازی است که در نمایشگاه اردبیل حاضر شده بود. این شرکت با معرفی و نمایش خودروهای جدید خود با برندهای فونیکس و ام وی ام، توانست تا نظر بازدیدکنندگان را جلب کند.

آریزو 5 اسپرت و ایکس 33 کراس از برند ام وی ام و آریزو 6 جی تی، تیگو 8 پرو مکس IE و تیگو 8 پرو e پلاس از برند فونیکس خودروهای جدیدی بودند که به دوازدهمین دوره نمایشگاه خودرو اردبیل رسیده بودند. البته که در محوطه این نمایشگاه، خودرو برقی آریزو 5 هم دیده شد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته در اردبیل در ساحل جنوبی دریاچه شورابیل، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این استان برگزار شد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا