مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگوناگونبرگزیده‌هاخبر

نگاهی به غرفه کرمان موتور در نمایشگاه اصفهان با مدل‌های جدید A5 و X5

ازآنجایی‌که کرمان موتور در شهریور امسال در نمایشگاه مشهد دو محصول جدید را رونمایی کرد، برای نمایشگاه خودروی اصفهان محصول جدیدی برای رونمایی نداشت اما دو کراس‌اوور جدید A5 و X5 را در این نمایشگاه با خود آورده که همان مدل‌های جدیدی هستند که چند ماه بیشتر از رونمایی آن‌ها نمی‌گذرد و قطعاً برای بازدیدکنندگان اصفهانی تازگی خواهند داشت.

کی ام سی A5

کی‌ام‌سی A5 در اصل همان SWM G01 است که چند سال پیش توسط سیف خودرو مونتاژ شد و به دلیل مشکلاتی ناکام ماند و حالا کرمان موتور سراغ این کراس‌اوور چینی رفته است. این شرکت اما نسخه اسپرت کراس‌اوور SWM را برای مونتاژ و عرضه در کشورمان انتخاب کرده است که با نام G01 F شناخته می‌شود اما در ایران A5 نام خواهد داشت. این کراس‌اوور چینی از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو استفاده می‌کند که 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه کلاچ تر صورت می‌گیرد.

کی ام سی A5

کی‌ام‌سی X5 هم نسخه فیس‌لیفت جک S5 محسوب می‌شود که قرار است به‌زودی راهی بازار کشورمان شود. ازآنجایی‌که جک S5 در ایران موفق عمل کرد و به یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای چینی بازار تبدیل شد، کرمان موتور امیدوار است بتواند با X5 هم این موفقیت را ادامه دهد. کرمان خودرو قصد دارد کی‌ام‌سی X5 را در کشورمان با همان پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ تزریق مستقیم سوختی عرضه کند که هم‌اکنون در جک S5 و کی‌ام‌سی K7 ارائه می‌شود. البته این موتور در X5 کمی قوی‌تر بوده و 172 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیروی موتور هم توسط همان گیربکس شش سرعته دوکلاچه صورت می‌گیرد.

کرمان موتور علاوه بر این دو کراس‌اوور جدید، در نمایشگاه خودروی اصفهان محصولات قبلی خود شامل جک J4، کی‌ام‌سی J7، کی‌ام‌سی T8 و جک S5 را هم به نمایش درآورده است. علاوه بر این، شرکت زیرمجموعه کرمان موتور یعنی خودروسازان بم نیز محصول جدید خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده است. این خودرو که برای بازار ایران نام BAC X3 Pro برای آن انتخاب شده، کراس‌اوور کوچکی از جیلی است که توسط جوینت ونچر با لیفان تولید می‌شود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام/ با توجه به مشخصات موتوری و ظاهری و آپشن، خودرو x5 بهتره یا a5؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا