مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

کوئیک اتوماتیک، این بار برای حواله داران ساندرو + جزئیات

گروه خودروسازی سایپا چند روزی است که شرایط طرح تبدیل خانواده اتوماتیک ساندرو را اعلام کرده است. این شرکت ضمن عذرخواهی مجدد از مشتریان محترم به دلیل تاخیر در عمل کردن به تعهدات به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان محصولات رنو شرکت پارس خودرو، طرح‌های جدید تبدیل را اعلام کرد.

این شرکت، گویا قرار است تا در طرح تبدیل مذکور، کوئیک اتوماتیک را نیز یک گزینه برای مشتریان قرار داده است. هنوز معلوم نیست که این کوئیک اتوماتیک، همان نسخه‌ای است که در هفته‌های گذشته، شرکت پارس خودرو معرفی کرده است یا نسخه‌ای بوده که قبل از اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا، در خود شرکت سایپا تولید می‌شد؟!


‎ در این طرح، خریداران خودروهای ساندرو و استپ وی اتوماتیک می‌توانند از طرح‌های متنوع پیشنهادی در خصوص تبدیل خودروهای خود استفاده کنند.

‎در طرح شماره یک، مشتریان محترم ساندرو اتوماتیک و استپ وی اتوماتیک می‌توانند سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه سایپا ۱۳۱ به آخرین قیمت اعلامی کارخانه، یک دستگاه کوییک اتوماتیک و همچنین یک دستگاه کوییک R به قیمت تیر ۹۷ دریافت کنند.

‎در طرح شماره دو، مشتریان محترم می‌توانند یک دستگاه کوییک R به صورت رایگان (بدون نیاز به پرداخت وجه) و یک دستگاه کوییک اتوماتیک با قیمت تیرماه ۹۷ (از محل پیش پرداخت ثبت‌نام خودرو رنو به علاوه سود متعلقه تاکنون) دریافت کنند.

‎در طرح شماره سه نیز مشتریان محترم می‌توانند سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه کوییک R به قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک اتوماتیک به قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

‎در طرح شماره ۴ هم مشتریان محترم می‌توانند ۳ دستگاه خودرو کوییکR با قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

‎طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو مشتریان محصولات رنو با گیربکس دنده‌ای نیز می‌توانند از طرح تبدیل این تعهدات به یک دستگاه کوییک R با قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک R رایگان بهره‌مند شوند.

مشتریان محترم گروه خودروسازی سایپا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شبکه نمایندگی‌های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور مراجعه کنند.

هم‌چنین شما مخاطبان پایگاه خبری چرخان، میتوانید تصویر شرایط طرح تبدیل این دوره شرکت پارس خودرو را در زیر مشاهده کنید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا