مکمل بنزین
گوناگونخبر

با سایبرتانک 300، شاسی‌بلند لوکس و آفرودی چینی آشنا شوید

برند تازه تأسیس تانک که متعلق به گروه خودروسازی چینی گریت وال است، اوایل امسال در نمایشگاه خودروی شانگهای کانسپتی بنام سایبرتانک را رونمایی کرد که در اصل نسخه‌ای لوکس و ویژه از تانک 300 بود. حال نسخه تولیدی سایبرتانک 300 با حداقل تغییرات نسبت به کانسپت معرفی شده است؛ بنابراین در سایبرتانک تولیدی هم شاهد همان کیت بدنه جذاب شامل سپرهای بزرگ جلو و عقب، تعداد زیادی ورودی و خروجی هوای تزئینی، چراغ‌های LED سه‌تایی جالب در طرفین سپر جلو، دریچهٔ هوای تزئینی روی کاپوت و تریم‌های لیمویی در قسمت‌های مختلف هستیم.

ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های ظاهری این شاسی‌بلند ویژه چینی هم می‌توان به سقف کمی بلندتر با یک بال بزرگ در عقب، رکاب‌های جانبی برجسته، رینگ‌های 21 اینچی اختصاصی و کاور مربعی شکل چرخ زاپاس اشاره کرد. پشت گلگیرها هم خروجی‌های هوای جالبی تعبیه شده که هوا را از قسمت داخلی گلگیرها خارج می‌کند. همچنین با استفاده از کمک‌فنرهای جدید، ارتفاع خودرو از زمین هم 20 میلی‌متر افزایش یافته است.

طراحی داخل سایبرتانک 300 با تانک 300 تفاوتی ندارد اما کابین با متریال لوکس و تریم‌های جذابی پوشیده شده تا نمای مجللی به خود بگیرد. تودوزی چرمی سفید در قسمت‌های گسترده‌ای از کابین به همراه تریم‌های نقره‌ای و مشکی‌رنگ فضای بسیار چشمگیری را ایجاد کرده‌اند. در رو دری‌ها هم خطوط لیمویی‌رنگی کار شده تا با تریم بیرونی خودرو هماهنگ باشد. روی داشبورد اما مثل تانک 300، دو نمایشگر 12.3 اینچی نصب شده که یکی برای ارائه سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است و دیگری به‌عنوان صفحه آمپر عمل می‌کند.

سایبرتانک 300 در بخش فنی متأسفانه هیچ تغییری را تجربه نکرده و از همان پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربوی تانک 300 معمولی استفاده می‌کند که 227 اسب بخار قدرت و 387 اسب بخار قدرت دارد. این موتور به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل شده و نیروی خود را به هر چهارچرخ می‌فرستد. از سایبرتانک تنها 3 هزار دستگاه ساخته خواهد شد که هرکدام 308 هزار یوآن معادل 47 هزار دلار قیمت دارند. این در حالی است که قیمت تانک 300 معمولی از 196 هزار یوآن معادل 30 هزار دلار آغاز می‌شود و نهایتاً به 249 هزار یوآن معادل 38 هزار دلار می‌رسد؛ بنابراین سایبرتانک 300 واقعاً گران به نظر می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا