مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی هاچ‌بک برقی کوچک چری برای خانم‌ها!

برخی خودروسازان سعی می‌کنند با افزودن برخی ویژگی‌های زنانه، خودروهای خود را برای خانم‌ها جذاب‌تر کنند اما حالا چری با معرفی مدلی که به‌طور کامل برای بانوان طراحی شده است، پا را از این فراتر گذاشته است. این خودرو یک هاچ‌بک الکتریکی کوچک است که بر اساس مدل اسمال آنت (مورچه کوچک!) ساخته شده که در سال 2017 معرفی شد. این هاچ‌بک زنانه جدید در دو نسخه مختلف بنام‌های شارم رومنس و شارم روکوکو تولید می‌شود و چری تلاش کرده است تا نام‌های دخترانه برای آن انتخاب کند.

شکل کلی این نسخه‌ها یکسان است اما طرح‌های رنگی متفاوتی را ارائه می‌کنند. خریداران می‌توانند از بین دو رنگ صورتی و بنفش یکی را انتخاب کنند که در هردو، سقف و ستون‌های A سفیدرنگ خواهند بود. شارم خودروی سه‌در بسیار کوچکی است که تنها 3,200 میلی‌متر طول، 1,670 میلی‌متر عرض و 1,550 میلی‌متر طول داشته و فاصله محوری آن 2,150 میلی‌متر است.

طرح رنگی این خودرو در داخل آن‌هم ادامه پیدا کرده و در اینجا نیز شاهد استفاده از رنگ‌های فانتزی مثل صورتی در قسمت‌های مختلفی همچون غربیلک فرمان و صندلی‌ها هستیم. در میانهٔ داشبورد خودرو هم یک نمایشگر 10.4 اینچی لمسی به‌صورت عمودی جای گرفته است. دو کنترلر دوار بزرگ هم در پایین این نمایشگر نصب شده است تا کنترل همه عملکردهای خودرو به‌صورت لمسی صورت نگیرد. روی کنسول مرکزی هم یک جا لیوانی بزرگ تعبیه شده است. غربیلک فرمان شارم با چرم پوشیده شده است تا گرفتن آن برای مدت طولانی آسان شود. پشت این غربیلک هم یک LCD به‌عنوان صفحه آمپر دیده می‌شود.

چری برای افزایش آرامش داخل کابین این خودرو چراغ‌های هفت‌رنگ را در نظر گرفته است و همچنین امکان انتخاب هفت عطر عاشقانه هم برای خوشبو کردن کابین وجود خواهد داشت. ازجمله دیگر ویژگی‌های داخلی شارم نیز می‌توان به برخورداری از سیستم پایش نقاط کور، دوربین دید عقب، سیستم دید 360 درجه و… اشاره کرد. شارم به یک موتور الکتریکی مجهز است که 40 اسب بخار قدرت و 120 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انرژی موردنیاز این موتور هم از طریق یک پکیج باطری 30.6 کیلووات ساعتی تأمین می‌شود که با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن حداکثر 300 کیلومتر را فراهم می‌کند.

قیمت شارم رومنس از 85,520 یوآن معادل 12,750 دلار و شارم روکوکو از 91,520 یوآن معادل 13,650 دلار آغاز می‌شود این اولین باری نیست که چری خانم‌ها را با محصولات خود هدف قرار می‌دهد. این شرکت اوایل امسال مدل QQ بستنی Joyous Peach را هم معرفی کرد که بر اساس QQ بستنی ساخته شده و از رنگ صورتی پاستیلی و رینگ‌های هنری بهره می‌برد. این مدل اسمال آنت هم توسط بخش انرژی نو چری تولید می‌شود که زیرمجموعه چری برای تولید خودروهای برقی است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا