مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان GTR جدید، سازگارتر با محیط زیست!

2017-Nissan-GT-R-front-three-quarter-11

نیسان GT-R با تغییراتی قابل ملاحظه برای سال 2017 در راه نمایشگاه‌های ایالات متحده آمریکا است، اما طراحان این خودرو مشغول کار بر طراحی کاملا جدید برای نسل بعدی این خودرو هستند.

شیرو ناکامورا، مدیر تیم خلاقیت نیسان گفت: طراحان با کار بر روی قسمتهای مختلف خودرو، ارتقا پویایی در رانندگی و آیرودینامیک بهتر را دنبال می‌کنند. افزایش راندمان سوخت برای پیشرانه twin turbo این خودرو نیز از اهداف والای نیسان محسوب می‌شود.

2017-nissan-gtr-interior

وی افزود: ممکن است پیشرانه الکتریکی برای سازگاری بیشتر این خودرو با محیط زیست نیز، به طراحی جدید اضافه شده و این مهم نباید باعث تعجب طرفداران گودزیلای جدید ما شود. طراحی مجدد این خودرو بسیار سخت است، اما طراحان ما این پروژه را آغاز کرده‌اند.

نیسان از مدل بروز رسانی شده 2017 در ماه مارچ  و در نمایشگاه‌ه نیویورک، پرده‌برداری کرد اما از تاریخ نمایش طراحی کاملا جدید، حرفی به میان نیاورد. نیسان GT-R با بیشترین تغییرات در بهبود ظاهر این خودرو، از سال عرضه این خودرو در 2007 تا به امروز در نیویورک به نمایش درآمد. این نغییرات شامل طراحی جدید بدنه و کاپوت، جلوپنجره جدید و ارتفاع کمتر داشبورد برای دید بیشتر راننده میشود. به عقیده ناکامورا این خودرو 9 ساله دارای طراحی منحصر به فرد و بی شباهت به رقبای خود است چون هنوز قدیمی به نظر نمی‌رسد.

0f01d29475b6732dae559d75c99decd3x

در طراحی GT-R جدید نیسان به دنبال بهبود ابعادی مانند عرض و ارتفاع خودرو است. ناکامورا تمامی تغییرات جدید را در جهت بهبود عملکرد و آیرودینامیک میداند. به گفته او اولین قدم بسط دادن طرح جدید و بسته‌بندی این خودرو بوده و پس از آن می‌توان درباره پیشرانه این خودرو تصمیم‌گیری کرد. اگرچه او بر ضرورت خودروی جدید با عملکرد و راندمان سوخت بهتر تاکید کرد اما از حتمی بودن استفاده از پیشرانه هیبریدی سخن نگفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا