مکمل بنزین
گوناگونخبر

قیمت کامیون کِشنده شکموتو X5000 اعلام شد

شرکت آرین دیزل در نمایشگاه خودروی اصفهان که در آذر سال 1401 برگزار شد، کامیون کشنده جدیدی بنام شکموتو X5000 را معرفی کرد. این کشنده به پیشرانه 13 لیتری شش سیلندر خطی کامینز مجهز است که 520 اسب بخار قدرت و 2460 نیوتن متر گشتاور دارد و X5000 را به قوی‌ترین کشنده حال حاضر بازار کشورمان تبدیل کرده است. حداکثر وزن مجاز روی اکسل جلو و عقب این کشنده، به ترتیب 7.5 و 13 تن است. سیستم تعلیق جلو از نوع فنر پارابولیک به همراه کمک‌فنر هیدرولیکی و تعلیق عقب آن از نوع بادی با 4 بالن هوا با سیستم مدیریت هوشمند تنظیم ارتفاع ECAS است.

این کامیون همچنین از تجهیزات زیادی مثل سیستم هشدار انحراف از مسیر LDWS، کولر درجا، سنسور باران، سیستم مانیتورینگ نقاط کور با دوربین 360 درجه و خروجی برق 220 ولت بهره می‌برد که آن را از رقبا متمایز می‌کند. بخاری درجا، کروز کنترل، بالابر الکتریکی و هیدرولیکی کابین، قفل مرکزی، سیستم تعلیق بادی صندلی راننده با گرم‌کن، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی، چراغ روشنایی روز، پرده شیشه‌های جانبی و عقب کابین، مخزن رزرو باد آلومینیومی، نمایشگر 10 اینچی مالتی مدیا، کامپیوتر سفری هوشمند، درگاه شارژ USB، آفتاب‌گیر بیرونی و داخلی، تاخوگراف، بادگیر سقف و بادگیر جانبی هم از دیگر تجهیزات X5000 هستند.

آرین دیزل در نمایشگاه اصفهان فروش این کامیون را آغاز و قیمت آن را علی‌الحساب سه میلیارد و 480 میلیون تومان اعلام کرده بود اما حالا با ارسال دعوت‌نامه برای خریدارانی که آذرماه سال گذشته X5000 را ثبت‌نام کرده‌اند، قیمت نهایی آن مشخص شده است. طبق اعلام آرین دیزل، قیمت این کشنده چینی 4 میلیارد و 300 میلیون تومان است. این یعنی به دلیل تورم و افزایش نرخ ارز، قیمت نهایی کشنده شکموتو حدود 800 میلیون تومان بیشتر از پیش‌بینی‌ها تمام شده است.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. افتضاح وبی کیفیت .مشکل گرم کردن و‌جوش آوردن داره .قطعات روی شاسی بی کیفیت .وتوان در حد پونصد اسب نیست .نمی ارزه

  2. خیلی خوش قیمته با پول اف اچ ۵۰۰ میشه سهتا ازین کاردستیا خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا