مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

خودروی اسکورت رونالدو و یارانش در تهران چیست؟

سرانجام اتفاقی که بسیاری از فوتبال‌دوستان کشورمان منتظرش بودند رخ داد و ستاره فوتبال جهان «کریستیانو رونالدو» همراه با دیگر اعضای تیم النصر عربستان با جت لوکس و اختصاصی این باشگاه عربستانی به تهران آمد تا مهیای تقابلی جذاب با پرسپولیس شود.

رونالدو امروز صبح وارد فرودگاه امام خمینی تهران شد و مقامات کشورمان برنامه استقبال جامعی برای وی ترتیب دادند؛ اما در این ماجرا چیزی که می‌تواند برای علاقه‌مندان به خودرو جالب باشد، خودروهایی است که برای اسکورت اتوبوس النصر و رونالدو در ایران استفاده شد.

برای اسکورت اتوبوس‌هایی که اعضای تیم النصر و رونالدو را به هتل محل اقامتشان می‌بردند، از شاسی‌بلند لاماری ایما استفاده شد. به گفته آرین پارس موتور، این شرکت شش دستگاه لاماری ایما مشکی‌رنگ برای اسکورت بازیکنان باشگاه النصر عربستان در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار گرفته است. این خودروها که نشان لیگ قهرمانان آسیا را روی درهای جلوی خود دارند، در خیابان‌های تهران اتوبوس‌های حامل بازیکنان النصر را تا هتل محل اقامت مشایعت کردند. اتوبوس‌هایی که برای این کار استفاده شده هم اسکانیا مارال و درسا هستند.

فردا، سه‌شنبه 28 شهریور، پرسپولیس در اولین بازی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 21 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. امروز نیز دیگر نمایندگان کشورمان در آسیا یعنی نساجی و سپاهان به مصاف رقبای خود خواهند رفت. رونالدو اما تنها ستاره‌ای نخواهد بود که برای مسابقات آسیایی به ایران می‌آید زیرا نیمار با باشگاه الهلال عربستان و کریم بنزما با باشگاه الاتحاد عربستان نیز در آینده نزدیک برای مصاف با نساجی و سپاهان راهی کشورمان خواهند شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. آخی یه وقت آوف نشه خیلی مهم آخه توپ میزنه تو دروازه

  2. این کشور بالا تا پایینش یک کرباسه!
    اون بالایی ها اگه آره و اینا ما ملتم که عین یه چیزی دنبال اتوبوس حامل رونالدو یورتمه میریم از اونا بدتر نباشیم یقینا بهتر هم نیستیم!رونالدو داره تو ریاض زندگی میکنه نه که یه روز سفر کرده باشه بهش تا حالا همچین توحشی رو ندیده بود!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا