مکمل بنزین
گوناگونخبر

تویوتا RAV4 2024 معرفی شد + تصاویر و قیمت

کمپانی تویوتا اعلام کرده بود که قصد دارد چندین نسخه ارتقا یافته‌ از شاسی‌بلند کامپکت RAV4 2024 را معرفی کند؛ حالا نسخه جدید این خودرو در رنگ سبز رونمایی شده است. این رنگ اکنون برای سطوح تریم Woodland ،Adventure و TRD Off-Road در دسترس قرار می‌گیرد. دو تریم آخر هیبریدی هستند.

این رنگ سبز که به Army Green نیز معروف است، در گذشته در چندین محصول این کمپانی نیز دیده شده بود. اگر کاربران بخواهند مدل‌های Adventure و TRD Off-Road را در رنگ سبز خریداری کنند، نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای ندارند، ولی تویوتا اعلام کرد که تریم Woodland در رنگ سبز با سقف مشکی‌رنگ هزینه 500 دلاری برای خریدار به ارمغان می‌آورد.

لازم به ذکر است که گزینه دو رنگ برای Adventure و TRD Off-Road نیز وجود دارد و مشتری می‌تواند آن را با سقف سیاه یا سفید سفارش دهد. همان موتور 2.5 لیتری Dynamic Force Engine با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک در این مدل‌ها قرار گرفته که قدرتی معادل 219 اسب‌ بخار تولید می‌کند.

تویوتا در این خودرو از سیستم Safety Sense 2.5 و جدیدترین فناوری صوتی چندرسانه‌ای با پشتیبانی از سازگاری استاندارد اپل کارپلی و اندروید اتو استفاده کرده تا علاوه بر ایمنی بیشتر، راحتی را برای رانندگان به ارمغان بیاورد. صندلی‌های عقب تاشو به راحتی فضای بار عقب را گسترش می‌دهند.

دستیار هوشمند تویوتا نیز بسیار کاربردی بوده و می‌توان با بیان «Hey Toyota» از مواردی همچون جستجوی مسیرها، یافتن نقاط مورد علاقه، تنظیم کنترل‌های صوتی، تغییر دمای کابین و موارد دیگر استفاده کرد.

چرخ‌های 18 اینچی برنزی تویوتا RAV4 2024 ترکیب جذابی را با رنگ سبز بدنه درست کرده‌اند! به گفته تویوتا، تریم Woodland به امکاناتی نظیر باربر، نگهدارنده دوچرخه و پکیج Weather مجهز شده است. فناوری Weather که با قیمت 925 دلاری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، تجهیزاتی مانند صندلی‌های جلوی خود گرم‌شونده و فرمان روکش چرمی را به ارمغان می‌آورد.

مدل Woodland به چندین حالت‌ رانندگی مجهز شده که شامل حالت Trail، حالت Eco (برای کمک به افزایش راندمان سوخت) و حالت Sport (برای افزایش شتاب) می‌شوند.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شد، قیمت مدل پایه RAV4 2024 از 29825 دلار آغاز می‌شود، در حالی که نسخه Adventure از 36020 دلار و TRD Off-Road با قیمت 39445 دلار به بازار می‌آیند. مدل هیبریدی Woodland نیز قیمتی معادل 36045 دلار خواهد داشت.

نظر شما درباره تویوتا RAV4 2024 سبز رنگ چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خودرو در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. خیلی دوست دارم یک تویوتا راوفور داشته باشم
    از خدا خواستم و می‌خوام که کمک کنه بتونم یه مدل بالاش را بخرم .
    به امید روزی که همه به آرزوهاشون برسن .
    البته سلامتی بزرگترین نعمته.

  2. خیلی دوست دارم یک تویوتا راوفور داشته باشم
    از خدا خواستم و می‌خوام که کمک کنه بتونم یه مدل بالاش را بخرم . مدلی که همه چی تموم داشته باشه.
    به امید روزی که همه به آرزوهاشون برسن .
    البته سلامتی بزرگترین نعمته.

  3. تویوتای ژاپن مظهر آسایش و امنیت است ، خیلی دلم میخواد که راو فور داشته باشم ولی با این شرایط اقتصادی بدست آوردنش یک رویای غیرممکن است .

  4. تویوتای ژاپن مظهر آسایش و امنیت است
    افسوس که بهش دسترسی ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا