مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی از مرسدس بنز AMG S63 کوپه

عکاسان کنجکاو تصاویری منتشر کردند که در آنها یک محصول جدید از مرسدس در حال تست در خیابان‌ها به نمایش گذاشته شده است. بدنه کم ارتفاع با موتور تقویت شده بی‌توربو نشان می‌دهد که خودرو جدید بنز شباهت زیادی به مدل GT R خواهد داشت.

mercedes-amg-s63-facelift۲

نوع پوششی که برای این خودرو درنظر گرفته شده تا تغییرات آن از دید دوربین‌ها مخفی بمانند، کاملا به ما نشان می‌دهند که کدام بخش از S63 کوپه دچار تغییر شده است. این خودرو در قسمت جلو و سپر عقب تغییراتی داشته است که بنظر نمی‌رسد این دگرگونی‌ها خیلی زیاد باشند. بخش چراغ‌های عقب و جلو بدون تغییر باقی مانده است.

Mercedes-Benz-C63_AMG_Coupe-2017-800-01

مرسدس برای زیر کاپوت مدل ۲ درب AMG S63 از یک موتور ۵.۵ لیتری بی‌توربو هشت سیلندر استفاده خواهد کرد، این موتور اگر چه در مدل قبلی بنز استفاده شده اما احتمالا با تدابیر اندیشیده شده شرکت، قدرت آن از ۵۷۷ اسب‌بخار بیشتر خواهد شد و رسیدن به عددی نزدیک به ۶۰۰ اسب بخار، دور از ذهن نخواهد بود. مهندسان AMG تغییراتی جدید و مثبتی را بر روی ECU و سیستم اگزوز این مدل اعمال خواهند کرد که هنوز جزئیات آن مشخص نشده است. برای مشخص شدن جزئیات این خودرو باید منتظر زمان معرفی رسمی آن باشیم که احتمالا یکسال آینده باشد. البته نمایشگاه پاریس نیز پیش رو است و احتمال می‌رود مرسدس برای غافلگیری علاقه‌مندان، AMG S63 کوپه را برای نمایش به پاریس بیاورد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا