مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیس لیفت هیوندای توسان با کابین جدید معرفی شد

هیوندای نسخه فیس‌لیفت توسان را معرفی کرده است. این خودرو سال آینده در اروپا و ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. هیوندای فعلاً حرف چندانی در مورد این شاسی‌بلند جدید نزده است ولی بااین‌حال، نسخه تکامل‌یافته زبان طراحی «پارامتریک دینامیک» بلافاصله مشخص خواهد بود. هرچند چهره توسان کاملاً آشنا به نظر می‌رسد اما با کمی دقت می‌توان متوجه جلوپنجره جدید با چراغ‌های بروز شده شد. کمی پایین‌تر نیز شاهد سپر جدید با صفحه محافظ تزئینی متفاوت هستیم. غیرازاین موارد، تغییرات دیگری در توسان دیده نمی‌شود اما به گفته هیوندای، باید انتظار رینگ‌های جدید و اصلاح طراحی عقب را داشته باشیم.

هیوندای توسان

در داخل خودرو اما شاهد کابین جدیدی با غربیلک فرمان سه پره ساده و داشبورد سنتی‌تر هستیم. علاوه بر این، هیوندای حالا کراس‌اوور کامپکت خود را به صفحه‌نمایش خمیده بزرگی مجهز کرده است که شامل صفحه آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی و نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی لمسی می‌شود. علاوه بر این، دریچه‌های تهویه حالا به زیر نمایشگر منتقل شده و پانل دکمه‌ها هم تغییر کرده است. کنسول مرکزی جدید با شارژ بی‌سیم گوشی و دو جا لیوانی، انتقال شیفتر گیربکس به ستون فرمان و کنترل‌های فیزیکی بیشتر نسبت به قبل هم تکمیل‌کننده تغییرات داخلی توسان فیس‌لیفت هستند.

هیوندای توسان

هیوندای برای این خودرو در بازار کره جنوبی دو رنگ جدید بنام‌های سبز مات و قرمز متالیک را ارائه کرده است درحالی‌که در داخل ماشین شاهد طرح سه رنگ با رنگ‌های سبز، مشکی و خاکستری خواهیم بود. در حال حاضر سازنده کره‌ای هیچ حرفی در مورد مشخصات فنی و پیشرانه‌های فیس‌لیفت توسان نزده است اما طبق گزارشات قبلی، انتظار می‌رود پیشرفت‌هایی جزئی در موتورها صورت گرفته باشد. نسل کنونی توسان در سال 2020 به بازار آمد و این نسخه فیس‌لیفت با مدل 2025 در بازارهای مختلف سراسر جهان مثل ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

هیوندای توسان

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا این کفار و استکبار جهانی چه فکری پیش خودشون میکنن و این قوطی کبریت های فلزی رو تولید میکنن. واقعا حرفی برای گفتن ندارن در مقابل ابر قدزت منطقه و ابر خودروسازهای غول ایران خودرو و سایپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا