مکمل بنزین
گوناگونخبر

کادیلاک ویستیک معرفی شد، شاسی بلند لوکس برقی با سه ردیف صندلی

انقلاب الکتریکی کادیلاک همچنان ادامه دارد و این برند حالا جدیدترین شاسی‌بلند برقی خود را با نام ویستیک معرفی کرده است. این یک کراس‌اوور سه ردیفه کاملاً جدید است که بین مدل‌های لیریک و اسکالید IQ قرار می‌گیرد. ویستیک پنجمین خودروی الکتریکی کادیلاک محسوب می‌شود و برای خانواده‌های مدرن طراحی شده است. فعلاً اما مشخصات این خودرو اعلام نشده و این کار در ماه‌های آینده انجام خواهد شد.

بااین‌حال، میدانیم که ویستیک بر اساس پلت‌فرم اولتیوم ساخته شده و در طراحی دنباله‌روی مدل کوچک‌تر لیریک است. شباهت بین این دو شاسی‌بلند برقی در قسمت جلو کاملاً خود را نشان می‌دهد زیرا هردو به جلوپنجرهٔ کریستالی مشکی مجهز هستند که توسط چراغ‌های عمودی و دی‌لایت‌های باریکی احاطه شده است. در پروفیل جانبی هم می‌توانیم دستگیره‌های در مخفی را ببینیم ولی شباهت‌ها با لیریک در همین‌جا به پایان می‌رسد زیرا ویستیک کشیده‌تر بوده و اتاق بزرگ‌تری دارد.

در عقب هم شاهد چراغ‌های دوقسمتی هستیم که به‌اندازهٔ نمونه‌های که در لیریک دیدیم رادیکال نیستند و به نظر می‌رسد بیشتر از چراغ‌های اسکالید IQ الهام گرفته‌اند. در این قسمت همچنین نشان 600 E4 هم روی درب صندوق دیده می‌شود که همین نام در لیریک هم استفاده شده بود و نشان می‌دهد ویستیک از همان قوای محرکه الکتریکی دو موتور برادر کوچک‌تر خود استفاده خواهد کرد؛ بنابراین، می‌توانیم انتظار مجموع خروجی 500 اسب بخار قدرت و 610 نیوتن متر گشتاور را داشته باشیم.

لیریک همچنین از پکیج باطری 102 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که در نسخهٔ چهارچرخ محرک برد 495 کیلومتری و در نسخه محرک عقب برد 505 کیلومتری را فراهم می‌کند اما در ویستیک به دلیل اندازه بزرگ‌تر احتمال ارائه باطری بزرگ‌تر وجود خواهد داشت. بااین‌حال، برای فهمیدن مشخصات کامل و رسمی کادیلاک ویستیک باید همچنان صبر کنیم. این شرکت فعلاً از داخل شاسی‌بلند الکتریکی جدید خود هم تصویری منتشر نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا