مکمل بنزین
گوناگونخبر

جیلی از شاسی بلند Boyue Cool Friends Edition رونمایی کرد

صنعت خودروسازی چین در حال پیشرفت است و تاکنون به موفقیت زیادی در تولید و عرضه خودروهای متنوع دست یافته است. یکی از مزیت‌های این خودروها این است که با وجود کیفیت پریمیوم خود، قیمت اقتصادی دارند، همین امر موجب می‌شود تا خریداران زیادی برای خرید آنها اقدام کنند. مدل Geely Boyue Cool Friends یک مثال برجسته است که نشان از بازار چشمگیر خودرو دارد.

جیلی در 3 ژانویه سال جدید از محصول جدیدی به نام جیلی Boyue Cool Friends با قیمت 99800 یوان (14000 دلار) دلار رونمایی کرد. این خودرو در شش مدل عرضه شده که دارای محدوده قیمتی 99.800 تا 125.800 یوان (14،000 تا 17،700 دلار) خواهد بود.

این خودرو در ابعاد 4510/1865/1650 میلی‌متر با فاصله بین دو محور 2701 میلی‌متر ساخته شده است. در کابین، صندلی‌ها به صورت 2+3 طراحی شده‌اند، رینگ‌های آلیاژ آلومینیومی 18 اینچی هستند و ظرفیت صندوق عقب 571 لیتر است. به گفته جیلی، زبان طراحی خودرو حس مدرن و اسپرتی را منتقل می‌کند.

در کابین کلاستر 10.25 اینچی فول ال سی دی به همراه نمایشگر کنترل مرکزی عمودی 13.2 اینچی حضور دارند که رزولوشن 1440 در 1920 دارد. فرمان چهار پره، موقعیت‌یاب جهانی، تشخیص صدا، تراشه داخلی کوالکام اسنپدراگون 8155 و سیستم عامل جیلی گلکسی Air از جمله قابلیت‌های کابین این خودرو به شمار می‌روند.

در این نسخه برخلاف مدل فعلی آن امکاناتی نظیر ایربگ ردیف جلو، تکیه‌گاه دست و سر صندلی‌های دوم و قابلیت‌های پیشرفته کمک راننده همچون کنترل کروز تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، دستیار ترافیک و هشدار انحراف از خط حضور ندارند.

موتور توربوشارژ جیلی 1.5T قادر است حداکثر قدرت 133 کیلووات و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر را تولید کند که با یک گیربکس 7 سرعته DCT همراه می‌شود. این موتور در نسخه قبلی نیز حضور داشت که موجب می‌شود خودرو در 7.9 ثانیه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

مدل Geely Boyue Cool Friends پیشنهاد ارزشمندی برای خریدارانی است که به دنبال یک شاسی‌بلند مقرون به صرفه با انواع فناوری‌ها و امکانات هستند. در حالی که بسیاری از تکنولوژی‌ها در این مدل وجود ندارد ولی زبان طراحی مدرن، کابین جادار و موتور قدرتمند موجب شده‌اند تا با یکی از بهترین گزینه‌ها در بهره‌وری و تجربه رانندگی خوب روبرو باشیم.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. چرا نمیگین که این همون ورژن بالاتر جیلی آزکارا هست که ما هنوز دنبال اون هستیم.

  2. سلام بهترین برند درخور های چینی خودروساسی جلیلی هست

  3. سلام بهترین برند درخور های چینی خودرو جلیلی
    شاسی هست

  4. سلام بهترین برند درخور های چینی جلیلی هست چون تجربه این ماشین جلیلی دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا