مکمل بنزین
گوناگونخبر

چری Fulwin E06 در دو نسخه برقی و پلاگین هیبریدی در چین عرضه می‌شود

کمپانی خودروسازی چری اخیرا تصاویر رسمی از خودروی جدید خود یعنی چری Fulwin E06 منتشر کرد. این سدان پنج سرنشینه در دو نسخه برقی و پلاگین هیبریدی با قیمتی برابر با 150000 و 200000 یوان (20700 تا 27600 دلار) در سال 2025 به بازار می‌آید.

چری در سال 2023 برند فالوین را بازسازی کرد و گفته می‌شود که تا دو سال دیگر، چری قصد دارد از 11 مدل جدید در سری فالوین رونمایی کند که شامل شاسی‌بلند، خودروهای سایز بزرگ و سدان‌های پلاگین هیبریدی، برقی و EREV خواهد بود.

در اولین نگاه به فالوین E06 متوجه جلوپنجره بسته جلوی خودرو می‌شویم. چراغ‌های جلو کشیده هستند، سیستم لیدار در سقف، دستگیره‌های پنهان درب‌ها، اسپویلر سقف و چراغ‌های پشتی سرتاسری همگی در خودرو حضور دارند. همین اواخر نیز این مدل در نمایشگاه خودروی پکن چین 2024 معرفی شده بود و توجه‌ها را به خود جلب کرد.

چری این محصول را با دستیار هوشمند رانندگی عرضه کرده و اکنون شاهد فناوری NOA در آن هستیم، بنابراین سیستم پارک خودکار، پارک از راه دور و حافظه پارک در آن قرار گرفته‌اند. از آنجایی که این خودرو به عنوان یک مدل سایز متوسط طراحی شده، به سیستم Mars چری مجهز می‌شود و در ابعادی برابر با 4820/1920/1685 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2920 میلی‌متر ساخته شده است.

یک موتور هیبریدی 1.5TGDI و یک انجین برقی وظیفه تامین قدرت مدل پلاگین هیبریدی را بر عهده گرفته‌اند، برد حاصل نیز برابر با 200 کیلومتر است. مدل برقی با دو آپشن برد 550 و 700 کیلومتر عرضه می‌شوند. همچنین اطلاعات زیادی از موتور این نسخه در دسترس نیست البته در آینده با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این موضوع کسب کنید.

در کابین، تعداد دکمه‌های فیزیکی کاهش یافته و یک پنل ابزار فول ال‌سی‌دی با یک نمایشگر لمسی مرکزی 15.6 اینچی قرار دارند. فرمان D شکل و پنل شارژ وایرلس در کنسول مرکزی، صندلی‌هایی با طراحی جاذبه صفر، نور محیطی متشکل از 256 رنگ و یک یخچال برای تازه نگه داشتن غذا و نوشیدنی‌ها از جمله موارد دیگری هستند که در فضای داخلی به چشم می‌خورند.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا